Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری تقریب،  "نذیر احمد سلامی"نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری حادثه تروریسی امروز صبح در زاهدان را محکوم کرد و به خبرنگار این خبرگزاری گفت:  این  اقدام تروریسی  درواقع ادامه زنجیره  دشمنان اسلام که  همانا آمریکا و اسرائیل هستند  به منظور  فروپاشی  جمهوری اسلامی  است و آنان هرگز به این  هدف خود  دست نخواهند  نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب این نوع حرکات تروریسیتی علیه کشورما کم نبوده و نخواهد بود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اینگونه حملات وحشیانه را هر انسان باوجدانی محکوم میکند،گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که اینگونه شرارت ها  چیزی جز رسوایی و بدنامی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

سلامی افزود: جمهوری اسلامی از این دست حوادث به خود کم ندیده است و  از تمامی آنها سربلند بیرون آمده و همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

 
در این روز گرانقدر سربازان اسلام شربت شهادت نوشیدند
"مولوی عبدالحلیم قاضی" مفتی سیستان و بلوچستان و استاد دانشگاه مذاهب اسامی زاهدان اظهار داشت: در این روز مقدس که یاد و خاطره  شهدای  گرانقدر اسلامی  را تداعی میکرد این خبر دردناک منتشرشد که عده ای از سربازان اسلام و ایران  شربت شهادت را نوشیدند که برای جامعه اسلامی خیلی دردناک بود.

وی گفت: مسببین این اقدام تروریستی که جیره خوار غرب هستند این حادثه  را برای ملت ایران آفریده و همه مردم را داغدار کردند.

عبدالحلیم قاضی  با بیان این که ما علمای اهل سنت این واقعه دردناک را شدیدا محکوم می کنیم  و این توطئه ها از دشمنان اسلام  سرچمشه می گیرد، گفت:دشمنان اسلام  همواره به دنبال خدشه دارکردن امنیت ایران اسلامی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند و بدانند در این راه موفق نخواهند شد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند