Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس ترابیان با اشاره به اهداف برگزاری این تورنمنت افزود: آماده سازی تیم ملی فوتسال برای همه شرایط و زمان ها یکی از اهداف این نشست می باشد و به این منظور از تیم های مطرح دنیا که توانسته اند در FIFA DAY (روز فوتبال) حضور داشته باشند دعوت کرده ایم.
وی، با بیان اینکه کشورمان این آمادگی این را دارد که هر ساله این مسابقات را میزبانی کند، عنوان کرد: این پیشنهاد قبلا نیز داده شده که اگر کشوری اعلام میزبانی کند در اولویت ما قرار دارد و دو تیم بلاروس و اوکراین از تیم های با تجربه اروپا بوده و تیم ژاپن هم که جزو رقبای قدیمی تیم ملی فوتسال ایران است حضور دارند و این رقابت ها می تواند دستیابی به اهداف مربیان ما را قوام بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با وجود اینکه برگزاری این مسابقات در شرایط فعلی سخت می باشد معتقدم که برگزاری این تورنمنت باعث رشد و توسعه فوتسال در ایران و سپس در آسیا می شود.
وی یادآور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان متفاوت از دیگر مسابقات در این تورنمنت حضور پیدا خواهد کرد و این در حالی است که بیشتر بازیکنان تیم جوانان بوده و امیدوارم در این مسابقات به رشد و توسعه قابل قبول دست یابیم.
دولماش سرمربی تیم فوتسال بلاروس نیز در این نشست خبری افزود: با توجه به اینکه تیم بلاروس تمرینات زیادی نداشته ولی از برگزاری این مسابقات به نحو احسن برای آماده سازی تیم بلاروس در بازی های آتی بهره خواهیم برد، امیدوارم جایگاه اول این رقابت ها را کسب کنیم.
الکساندر کسندور سرمربی تیم اوکراین نیز گفت: بیشتر بازیکنان تیم اوکراین کم سن و سال هستند و این رقابت ها تمرین خوبی خواهد بود تا عملکرد بازیکنانم را بسنجم و امیدوارم تماشاگران زیادی برای تماشای این تورنمنت به سالن مسابقات بیایند.
فرونو گارسیا سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن هم اظهار داشت: به کمک برگزاری این تورنمنت می توانیم مقابل تیم های پر قدرت آسیا و جهان رقابت قابل قبولی را انجام دهیم و نقاط ضعف و قوت تیم خودمان را بشناسیم.
برنامه مسابقات در روز اول به ترتیب ذیل می باشد؛
از ساعت 16
اوکراین – ژاپن
از ساعت 18
ایران - بلاروس
مسابقات چهارجانبه بین المللی ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین از یکم تا سوم مهر ماه جاری به مناسبت رویداد تبریز 2018 در سالن پور شریفی تبریز برگزار می شود.
9853/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بازی جهان رشد و توسعه سرمربی تیم ملی فوتسال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ولادیسلاو کوسینیاک کامیش» وزیر دفاع لهستان در اظهاراتی از آمادگی کشورش برای بازگرداندن برخی از اتباع اوکراین به این کشور خبر داد.

بر این اساس کامیش تاکید کرد که لهستان آماده است اوکراینی‌هایی را که موظف به انجام خدمت نظامی هستند، به این کشور بازگرداند تا مشغول خدمت وظیفه در ارتش اوکراین شوند.

وزیر دفاع لهستان تصریح کرد: به باور من بسیاری از لهستانی‌ها هنگامی که جوانان اوکراینی را در هتل‌ها و قهوه‌خانه‌ها مشاهده می‌کنند و از طرف دیگر میزان باری را که ما باید برای اوکراین به دوش بکشیم مشاهده می‌کنند احساس خشم می‌کنند.

در عین حال کامیش مشخص نکرد که ورشو چگونه می‌تواند این افراد را به اوکراین بازگرداند.

کد خبر 6088364

دیگر خبرها

  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال