Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: برخی مقامات کشورهای منطقه که آشکارا از ناامنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند، هشدار داده است ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی اقدام تروریستی مزدوران استکبار در منطقه که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان عزیزمان در اهواز شد را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پیام سرلشکر باقری آمده است: در آستانه نمایش غرور افرین توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، تعدای از عناصر فرومایه و زبون استکبار که از حمایت مالی و تبلیغاتی برخی کشورهای منطقه برخوردارند، در یک اقدام کور تروریستی، مردم بی‌گناه حاضر در این مراسم را به گلوله بستند که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان منجر شد، اقدامی که به لحاظ نظامی فاقد هرگونه ارزش عملیاتی و اطلاعاتی است.

این جنایت که در تداوم خباثت‌های چهل ساله گذشته استکبار و اذناب منطقه‌ای آنها صورت گرفته، همچون گذشته هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آزمان‌ها نخواهد داشت، بلکه ماهیت پلید دشمنان قسم خورده ایران اسلامی صفوف ملت غیور ایران را بیش از پیش منجسم‌تر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های گرانقدر شهدای این اقدام تروریستی کور و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان عزیز، به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که فرزندان آنها در نیروهای مسلح مصصم‌تر از گذشته تروریست‌ها و دنباله‌های آنها را تحت تعقیب قرار داده و تا ریشه‌کنی این پدیده نفرت انگیز از پای نخواهند نشست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان این پیام با یادآوری مواضع کینه توزانه برخی مقامات کشورهای منطقه که آشکارا از ناامنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند، هشدار داده است، ضمن تصحیح رفتارهای خصمانه خود با جمهوری اسلامی ایران، از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند، در غیر این صورت نیروهای مسلح حق پاسخ کوبنده به دشمنی‌ها با ملت ایران را برای خود در هر زمان و مکان محفوظ می‌دارند و جنایتکاران را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار باقری تروریست ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت اتهام‌زنی‌های ایالات متحده مبنی بر استفاده روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین «نفرت‌انگیز و غیر قابل اثبات» است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه نیروهای دفاع رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه و همچنین چندین مؤسسه، شرکت و مدیران روسی آنها اعمال کرد.

در این اطلاعیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه نیروهای اوکراینی استفاده کرده است، گرچه این وزارتخانه هیچ مدرکی دال بر استفاده ادعایی روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین ارائه نکرده است.

در رابطه با این اتهامات، آنتونوف روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «در دسته گام‌های "غیر جایگزین" برای مقابله با روسیه، محافل رسمی محلی متنوع‌ترین اقدامات را مطرح می‌کنند. از جمله آنها، اتهامات کاملا نفرت‌انگیز و غیرمستند علیه فدراسیون روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.»

به گزارش راشا تودی و براساس گزارش منابع باز، کلروپیکرین یک ترکیب شیمیایی است که در جنگ جهانی اول به عنوان گاز سمی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به طور گسترده برای کنترل آفات در کشاورزی، آزمایش ماسک گاز و اهداف آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات