Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال اعلام کرد که ثبت نام و خرید بلیت مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2019 در سایت فدراسیون ایران فراهم شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، با توجه به اینکه امکان خرید بلیت مسابقات روی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها با کارت های اعتباری بین المللی فراهم شده، علاقمندان ایرانی برای تماشای این مسابقات و خرید بلیت بازی ها می توانند به سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران به آدرس ticket.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ffiri.ir مراجعه کنند.
این سامانه از اول تا سوم مهر برای خرید بلیت بازی های تیم ملی ایران در مراحل مختلف مسابقات جام ملت های آسیا در اختیار علاقمندان است.
همچنین لینک فروش بلیت الکترونیکی در صفحه اصلی سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران به آدرس www.ffiri.ir نیز قابل دسترسی است.
جام ملتهای آسیا 2019 از 15 دی تا 11 بهمن به میزبانی امارات برگزار می شود که تیم ایران در مرحله گروهی با عراق، ویتنام و یمن مسابقه می دهد.
ورزشی**9029**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملت های آسیا بلیت جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد