Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:09:43 GMT

۱۰ زمین تنیس خاکی در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۹۴۹۰

۱۰ زمین تنیس خاکی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کیومرث رئیسی افزود: در استان بوشهر پنج مجموعه تنیس خاکی وجود دارد که سه مجموعه آن مربوط به نهاد‌های دولتی است و ورزشکاران برای تمرین در آن‌ها محدودیت دارند.

وی بیان کرد:زمین‌ها بر خلاف استاندارد‌ها خاکی نبوده و عمده آن‌ها بتنی است.

رئیس هیات تنیس خاکی استان بوشهر ادامه داد: هیات تنیس دست‌کم باید یک مجموعه با چهار زمین داشته باشد تا علاوه بر تامین زمین تمرین ورزشکاران زمینه میزبانی رقابت‌های کشور در بوشهر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اشاره کرد: برگزاری رقابت‌های کشوری در بوشهر علاوه بر افزایش انگیزه تنیس بازان می‌تواند شمار علاقه‌مندان این ورزش در استان را افزایش دهد.

وی یادآور شد: با همه این کاستی‌ها تنیس بازان بوشهری در رقابت‌های کشوری همواره افتخار آفرین هستند و آخرین افتخارآفرینی تنیس بازان بوشهری به دست ریحانه کمالی در شهرکرد رقم خورد و این ورزشکار در دو بخش رده سنی ۱۲ و ۱۴ سال به رتبه سوم کشوری دست یافت.

انتهای پیام/ک

هیات تنیس خاکی بوشهر زمین خاکی ندارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت. این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس(باشگاه استقلال)‌ تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.

بر این اساس ۱۰۰ نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ و در طول ایام هفته، با قیمت ۱۵۰ هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.

گفتنی است اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان بصورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر بسیاری از مسوولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.

کد خبر 6085675

دیگر خبرها

  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • تغییر زمین بورس بازان
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند
  • انصراف جوکوویچ از تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مادرید