Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، بنا بر اعلام روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش در نیمه دوم امسال  12 نمایشگاه و همایش بین المللی و ملی در كيش برگزار مي شود. نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و سرمايه كيش، همزمان با دهمین نمايشگاه تخصصي فرصت هاي سرمايه گذاري kishinvex كشور از30 مهرآغاز شده و تا 3 آبان در این منطقه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراين نمايشگاه شرکت های داخلی و خارجی، فعالان اقتصادی و ارکان بازار سرمایه، بانک ها، موسسات تامین مالی، شرکت های فعال در حوزه بازار سرمایه، شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، کارگزاری ها، نهاد های سرمایه گذاری، ستادهای سرمایه گذاری استان ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی حضور خواهند داشت .
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش KISH BUILDEX نیز11 تا 14 آبان پذیرای فعالان این صنعت از سراسرکشور و همچنین شرکت کنندگان و متخصصان خارجی است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهرو سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابسته KISH GOLDEX در جزیره کیش هم از 20 تا24 آبان میزبان تولید کنندگان، صادر کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته، تولید ، صادر و وارد کنندگان ماشین آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به صنعت طلا و جواهر ، با نک‌ها ، موسسه های مالی، اعتباری و بیمه‌ای است.
همچنین نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع هوايي وهوانوردي كشور IRAN AIRSHOW از5 تا 8 آذر در كيش برگزار مي شود. اولین دوره این نمایشگاه در سال ۲۰۰۲ میلادی برگزار شد و از آن پس جزیره کیش هر دو سال یکبار میزبان این رویداد بین المللی و مهم در خلیج فارس است. نمايشگاه بين المللي صنايع هوايي وهوانوردي با هدف ارائه توانمندی های صنایع هوایی ، هواپیمایی ، هوانوردی و هوافضایی جمهوری اسلامی ایران و معرفی آخرین دستاوردهای مربوط در سطح بین المللی و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری برگزار می شود.
پس از این نمایشگاه ، جزيره كيش از 9 تا 18 آذر ميزبان برگزاري مسابقات بین المللی ربوکاپ وهوش مصنوعی خواهد بود.
نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران هم از 26 تا 28 آذر در بخش های صنايع ساخت و تعمير کشتی، صنايع فراساحلی ، خدمات دريایی و بندری ، سازندگان و تأمين کنندگان تجهيزات دريايی،خدمات مشاوره و مهندسی ، تحقيقات و آموزش دريايی، شیلات و آبزی پروری ، اقیانوس شناسی و علوم جوی در کیش برگزار می شود.
 نهمین نمایشگاه و همایش تخصصی ماشین آلات و تجهیزات وابسته و خدمات شهری و فضای سبز( شهر ایده آل) نیز از 21 تا 24 دی در جزیره کیش برپا می شود. پس از آن در روزهای اول تا چهارم بهمن کیش میزبان پانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی KISH ENEX خواهد بود. این نمایشگاه های تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آوردتا محصولات و توانمندی های خودرا در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند.
نخستین نمایشگاه بین المللی بسته بندی دارویی خاورمیانه IMP 2019 ، نیز از 10 تا 12 بهمن و سومین نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی ایران ( سمپوزیوم فولاد) از 30 بهمن تا اول اسفند در منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش برگزار می شود. 
آخرین نمایشگاه سال 1397 در جزیره کیش نیز نمایشگاه بین المللی ورزش ، سلامت و صنایع وابسته کیش KISH SPORTEX  است که 6 اسفند آغاز شده و تا 9 اسفند ادامه خواهد داشت .
این نمایشگاه ها در مرکز بین المللی نمایشگاه های کیش در سه سالن به مساحت ٢١ هزار متر مربع در مجاورت فرودگاه بین المللی کیش و همچنین تالارهمایش های بین المللی کیش در مرکز جزیره برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جزيره نمايشگاه مهر اسفند همايش بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی