Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صدا وسیما گفت: با وجود اینکه 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما ترورهای اخیر نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی همچنان توطئه می کنند از این رو مبارزه با آنها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، شهاب اسفندیاری روز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه صدا وسیما درباره وضعیت سیاسی این روزهای کشور در دنیا، اظهار کرد: امروزه جنگ رسانه ای تمام عیار در حوزه های رسانه، فرهنگ، سیاست و نظامی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشکلات این روزها و تبلیغات منفی غرب علیه کشور را به دو گونه گفتمان استعماری و گفتمان استقلال می توانیم پاسخگو باشیم.
رییس دانشگاه صدا و سیما با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب می خواهند موفقیت های کشور را ناکامی جلوه دهند، گفت: در این سال هاغربی ها به واسطه گفتمان استعماری تمام تلاش خود را به کارگرفته اند تا ایرانیان از فرق سر تا نوک پا غربی شوند.
اسفندیاری ادامه داد: در این روزها فکر و ذهن ملت های تحت سلطه اعمال شده که مشکلات افراد از فرهنگ و دین اسلام سرچشمه گرفته است اما در واقع چنین نیست.
وی به رفع مشکلات بواسطه گفتمان استقلال اشاره کرد و یادآور شد: شیوه صحیح حل مشکلات سیاسی و فرهنگی شناخت و ازبین بردن این نقطه ضعف هاست تا کشور با استقلال کامل و آرامش در کنار همسایگانمان زندگی کنیم.
رییس دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه عده ای همواره در فضای گفتمان استعماری تحت تأثیر قرار می گیرند، اظهار کرد: وقتی به اخبار داخلی آمریکا نگاه می کنیم، فقر و بسیاری از مشکلاتی از این قبیل در این کشور فوران می کند اما برخی تمام تمرکز خود را برای بزرگنمایی مشکلات ایران بکار می گیرند.
اسفندیاری با بیان این جمله که جوانان باید دنباله رو راه سید الشهدا باشند، گفت: امیدوارم همه جوانان شرایط کشور خود در منطقه و جهان و همچنین مسیولیت خطیر خود را بشناسند.
وی افزود: مسیری که جوانان طی می کنند، جاده ای پر خطر است اما انسان های بزرگ در مسیرهای ناهموار شناخته می شوند.
ن.م **1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آغاز سال تحصيلي شهاب اسفندياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این نهاد همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده و در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در حاشیه سفر خود به شهرستان دهاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۴۵ سال از تأسیس نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این نهاد در راستای وظایف سازمانی خود تلاش زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده است گفت: این نهاد در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد: بنیاد مسکن در دولت سیزدهم و با توجه به دغدغه بسیار زیاد رئیس جمهور و هیئت دولت نسبت به موضوع مسکن، شکوفایی و گسترش چشم‌گیری داشته است.

روحانی‌نژاد ادامه داد: در شهرستان دهاقان با همت مسئولین اجرایی و به خصوص فرماندار پر تلاش و جهادی که پیگیری‌های زیادی را برای حل مشکلات مردم دارند؛ اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه مسکن شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده و تلاش و همدلی بسیار خوب در شهرستان دهاقان امید است مشکلات مسکن در این منطقه حل شود و نگرانی مردم بر طرف شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان این‌که تکمیل نهضت ملی مسکن نیازمند همت جدی است گفت: مسئولین استانی و شهرستانی به صورت جهادی کار را دنبال کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه در این شهرستان باشیم.

به گزارش ایمنا، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و رئیس شورای مرکزی این نهاد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی پروژه ۱۴٠٠ واحدی نهضت ملی مسکن، کاشت ۵٠٠٠ نهال در مکان پروژه و همچنین مسجد و مجموعه فرهنگی ائمه بقیع آغاز شد.

همچنین به صورت نمادین، تحویل ۱ واحد مسکونی از پروژه ۱٠۸ واحدی اقدام ملی مسکن شهرستان دهاقان نیز صورت گرفت.

کد خبر 745581

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب