Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان از توزیع روزانه ۲۰ تن گوشت منجمد وارداتی در سراسر استان خبر داد و گفت: توزیع هفته ای ۲۰ تن گوشت گرم وارداتی نیز از این هفته آغاز می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ استانها همدان نظرات

مهدی نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در ایام تاسوعا و عاشورا قیمت دام زنده افزایش یافته بود ولی اکنون یک الی دو هزار تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این ایام 25 تن گوشت منجمد جهت تنظیم بازار توزیع شده است گفت: از فردا روزانه 20 تن گوشت منجمد وارداتی در مرکز استان و سایر شهرستانها از طریق فروشگاه‌های کوروش، جانبو، رفاه، 15 خرداد واقع در نقاط پایین شهر و تعدادی از واحدهای صنفی شهرستانها توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان عنوان کرد: گوشت منجمد وارداتی به قیمت 29 هزار تومان به فروش می‌رسد و گوشت گرم وارداتی نیز از این هفته با قیمت 36هزار و 500 تا 38 هزار و 500 تومان بسته به نوع گوشت به دست مصرف کننده می‌رسد.

نجفیان با اعلام اینکه 480 تن مرغ در مدت زمان یک هفته الی 10 روزی که قیمت مرغ افزایش یافت توزیع شد بیان کرد: اکنون قیمت مرغ زنده در بازار 5900 تومان و برای مصرف کننده نیز 8900 تومان است.

وی در مورد علت بالا بودن قیمت سیب زمینی در بازار نیز اظهار داشت: این افزایش قیمت به علت صادرات این محصول به خارج است چرا که اکنون در همدان روزانه مقدار زیادی سیب زمینی به عراق صادر می شود و دو نهاد صمت و جهاد کشاورزی در حال تصمیم گیری برای مدیریت بازار سیب زمینی هستند که هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟