Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از عدم اجرای مصوبه ساماندهی مراکز آموزشی با هدف کاهش سفرهای درون‌شهری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مرتضی الویری» در هشتاد و هشتمین جلسه شورا با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز گفت: ما قدر چیزی را تا زمانی که داریم، نمی دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امنیت موضوع بسیار مهمی است که ایران از آن برخوردار است، گفت: باید در شرایطی که دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور هستند این امنیت را ایجاد و حفظ کنیم.

 

الویری در بخش دیگر سخنانش درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران در آغاز سال تحصیلی تذکر داد و گفت: در بسیاری مواقع قوانین، مقررات و مصوباتی داریم که به آن توجه نمی کنیم و به دنبال تصویب مصوبات جدید هستیم.

 

وی با اشاره به مصوبه سال 86 در خصوص ساماندهی مکان های آموزشی گفت: بخش زیادی از سفرهای درون شهری به سفرهای آموزشی اختصاص یافته است که اول مهر و با تشدید سفرهای درون شهری به یک عارضه تبدیل می شود.

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طبق این طرح باید در سال 89 جانمایی مراکز آموزشی را طوری ساماندهی می کردیم که سفرهای درون شهری کاهش یابد در حالی که این مصوبه تاکنون اجرا نشده است.

 

الویری عدم تامین سرانه های عمومی بخصوص سرانه های آموزشی را یکی از چالش‌های کلیدی در تهران عنوان کرد و گفت: این عارضه در مناطقی نظیر منطقه 22 جدی است.

 

وی افزود: طبق بند 1-1 طرح جامع تهران مصوب سال 86 شهرداری تهران با همکاری آموزش و پرورش موظف بوده طی سه سال طرحی را با عنوان ساماندهی مراکز آموزشی تهیه کند و این طرح باید تاکنون در کمیسیون ماده 5 تصویب می شد در حالی که این اتفاق رخ نداده است.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح عاشورا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی حمله تروریستی اهواز تاسوعا حمله تروریستی مرتضی الویری شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود