Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از جام جهانی و مذاکرات متعددی که با کارلوس کی روش داشتیم، مقرر شد تا قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا تمدید شود.

به گزارش ایمنا، مهدی تاج در خصوص تمدید قرارداد کارلوس کی روش گفت: باتوجه به اینکه قرارداد کارلوس کی روش تا پایان رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ بود و اینکه از عملکرد وی در جام جهانی رضایت کامل داریم این قرارداد تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فرآیند مطلوبی را در جام جهانی طی کرد، چهار امتیاز در بازیهای ۲۰۱۸ به دست آورد و این در حالی بود که تیم های دیگر با ۵ امتیاز صعود کردند.

وی ادامه داد: پس از جام جهانی و مذاکرات متعددی که با کارلوس کی روش داشتیم، مقرر شد تا قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا تمدید شود. در واقع زمانی که در ترکیه با سرمربی تیم ملی فوتبال مذاکره کرده بودم به توافق رسیده بودیم اما چند نکته از نظر کی روش بسیار مهم بود و خواستار انجام تعهدات از سوی فدراسیون فوتبال شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از خواسته های کی روش این بود که مشکل بازیکنان سرباز باید حل شود و در هر زمانی به هر بازیکنی نیاز داشته باشیم، در اختیار تیم باشد که خوشبختانه این موضوع حل شد و نکته بعدی این بود که اولویت فدراسیون برای کمک های مادی، معنوی، پشتیبانی و تدارکات تیم ملی فوتبال بزرگسالان باشد.

تاج افزود: کی روش از ما خواسته بازی های مناسبی برای تیم در نظر گرفته شود و با توجه به اینکه پنج و نیم میلیون دلار هزینه ارزی صورت می گیرد، با حمایت ویژه وزیر ورزش و دولت، مقرر شد تا ۲ و نیم میلیون دلار به ما کمک شود. همانطور که می دانید ۷۵ درصد هزینه ها ما ارزی و ۲۵ درصد هزینه ها داخلی است.

وی خاطر نشان کرد: حضور تیم های مختلف در ایران برای بازی دوستانه و یا اعزام تیم ملی فوتبال برای اردو و مسابقات تدارکاتی هزینه دارد که در این بین مسئولین وزارت ورزش و دولت قول حمایت و همکاری را داده اند.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که کی روش تاکید داشت، بحث پاداش و حقوق مربیان بود که در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.

تاج در خصوص سفرش به سوئیس اظهار کرد: با توجه به اینکه نشست کمیته مسابقات فیفا برگزار می شود و من نیز عضو این کمیته هستم، به سوئیس سفر خواهم کرد که تفکیک کمیته فوتسال از فوتبال ساحلی از مواردی است که در این کمیته مطرح خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که با رئیس فیفا مطرح خواهم کرد میزبانی رقابتهای جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ است. فوتسال ایران سوم جهان بوده و ایران به عنوان یک پایگاه محکم در آسیا می تواند با توجه به شرایطی که دارد، میزبان شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا کارلوس کی روش مهدی تاج اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس