Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:58:29 GMT

بازیکنان جوان تیم ملی فوتسال را در تبریز محک می زنم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۹۶۰۰

بازیکنان جوان تیم ملی فوتسال را در تبریز محک می زنم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناظم ‌الشریعه ظهر امروز یک شنبه در نشست خبری مسابقات چهار جانبه فوتسال تبریز گفت: ما نهایت استفاده را از این مسابقات خواهیم کرد. از تیم های ژاپن، بلاروس و اوکراین تشکر می کنم که در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی سپس با بیان اینکه ژاپن یکی از رقبای قدیمی ما در فوتسال آسیا است، افزود: از حضور ژاپن در این مسابقات خوشحال هستم، همچنین باید بگویم که اوکراین و بلاروس نیز تیم های بسیار خوبی هستند و عملکرد خوبی در فوتسال داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه امیدوارم برگزاری این مسابقات به پیشرفت فوتسال در تبریز و کشورمان کمک کند، افزود: بدون شک فوتسال در آسیا و جهان نهادینه شده است و ما باید نگاه ویژه ای به فوتسال داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص تاکتیک تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقات گفت: با تیم جوانی در مسابقات حضور یافته ایم و امیدواریم بتوانیم از این مسابقات نهایت استفاده را بکنیم و تجربه های جدیدی یاد بگیریم.

ناظم ‌الشریعه گفت: از نفرات جوان تیم ملی استفاده می کنم تا آنها تجربه کسب کنند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های ادواری نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات به صورت ادواری کمک زیادی برای پیشرفت فوتسال این کشورها می کند.

کد خبر 4410077

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا

به گزارش همشهری آنلاین، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی ۱۴ بازیکن نهایی این تیم به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را به شرح زیر اعلام کرد:

باقر محمدی، سعید مؤمنی، علی خلیلوند، علیرضا رفیعی پور، محمد حسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، مسلم اولاد قباد، سعید احمد عباسی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، علی اکرمی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی.

تیم ملی فوتسال ایران از ۲۹ فروردین در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد و در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است. برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
* ایران – افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

شنبه اول اردیبهشت
* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 843939 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در ۲ پُست کمبود دارد
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا
  • اعلام اسامی نفرات تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها/ شمسایی: دشوارترین کار انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود
  • شمس: هر ۱۴ بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم
  • ستاره سامورایی‌ها به سرنوشت طیبی دچار شد