Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در تذکری شفاهی به رییس جمهور در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: امیر المومنین (ع)در مقابل درخواست عقیل از بیت المال در دست او سیخ داغ گذاشت، آقای روحانی در دولت شما به انواع مختلف بیت المال به تاراج می رود اما صدای کسی در نمی‌آید.

وی در ادامه تصریح کرد: روزی پالایشگاه کرمانشاه با آن ارزشی که دارد با وجود بیش از ۳۰ درصد بیکار در استان به تاراج می رود و امروز سیلوهای استان کرمانشاه و شهرستان سنقر به تاراج گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیلوها که ظرفیت ۱۰۰ مغازه را دارد و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش آن است با پنج و نیم میلیارد فروخته شده است.

حسینی کیا افزود: در حالیکه دفتر شما نیز نامه ای به سازمان خصوصی سازی نوشته است تا به دلیل مسائل کشور فروش منوقف شود اما توجهی به آن نشده است چرا سازمان خصوصی سازی به محلی برای تاراج بیت المال تبدیل شده است و صدای کسی در نمی آید.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: آقای روحانی کی می‌خواهید کانون فتنه و فساد را در سازمان خصوصی‌سازی از بین ببرید.

وی در ادامه گفت: مابقی مطالبات کشاورزان استان هنوز پرداخت نشده است درحالیکه اکنون فصل کشت است و آنها پولی برای تهیه امکانات اولیه خود برای کشت ندارند.

حسینی کیا در پایان گفت: سکه ثامن حدود ۸ هزار میلیارد تومان پول مردم را به باد داده است. کی می‌خواهیم با بانی این مسائل برخورد کنیم و نگذاریم سرمایه های مردم به تاراج برود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم

یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محسن روحانی این بود که در زمان خدمت و جهاد هیچگاه به دنبال نام و نان نبود و خدمت خالصانه تنها دغدغه این شهید بود.  توجه به مسایل معنوی و تربیت روح و تقویت دل، از کار‌های اساسی و مورد توجه ایشان بود و سعی می‌کرد تا با زندگی ساده و به دور از تجمل گرایی، پرهیز از لباس‌های متنوع، کم نمودن خواب و خوراک و دل نبستن به امور دنیوی،  خویشتن را مهذّب و نورانی کند.

شهید روحانی پس از سال‌ها رشادت و فداکاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در سال ۶۵ در منطقه جزیره مجنون به فیض عظیم شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است