Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامعلی قنبری فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مبنی بر تصرف غیر قانونی ۴۴ هکتار از اراضی ملی در یکی از روستا‌های شهرستان، توسط فردی سودجو بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: اکیپی از ماموران آگاهی و پاسگاه انتظامی به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی به محل مذکور اعزام شدند و متهم سودجو را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی اقدام به تخریب ساختمان‌ها و حصار‌های غیرقانونی احداث شده کردند که در پایان ۴۴ هکتار از اراضی ملی به دولت بازگردانده شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این اراضی را ۸۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان افزود: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با زمین خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی می‌کنند برخورد کند.

انتهای پیام/پ

رفع تصرف از اراضی ملی در دَلگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه