Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستان، «فواد چودری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش هند مبنی بر تهدید پاکستان به حمله نظامی گفت: حتی فکر کردن به جنگ بین پاکستان و هند نیز احمقانه است، دولت هند باید موضع واضح خود را در قبال مذاکرات اعلام کند.

وی افزود: پاکستان خواهان انجام مذاکرات با هند در تمام مسائلِ قابل حل است، لذا دهلی نو نیز باید موضع واضح خود را در قبال مذاکرات اعلام کند چرا که هیچ مسئله ای از راه جنگ و دشمنی قابل حل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چودری در ادامه گفت: جنگ یکی از راه های پیش رو است اما حتی فکر جنگ بین دو کشور دارای قدرت هسته ای نیز احمقانه است، راه دیگر  اما مذاکره است که جایی می توان از طریق گفتگو به حل مسائل پرداخت؛ هر چند لغو دیدار وزرای خارجه هند و پاکستان در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل مانعی بر سر راه مذاکرات دوجانبه از سوی هند است اما ما برای انجام مذاکرات آمادگی خود را اعلام می کنیم.

وی در ادامه گفت که مسئله اصلی بین هند و پاکستان مسئله کشمیر است. در اصل سیاسیون هند با توجه به نزدیکی انتخابات سراسری این کشور با سر دادن شعارهای ضد پاکستانی به دنبال منفعت خود در این انتخابات هستند.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان در ادامه گفت که اسلام آباد نگران اقدامات تروریستی هند در  ایالت «بلوچستان» است و دستگیری «کلبوشن یادیو» جاسوس هندی نمونه واضحی از دخالت های هند در خاک پاکستان است.

کد خبر 4410071 بنفشه اسماعیلی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلام آباد پاکستان پاکستان شهر دهلی نو هندوستان ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق فلسطین دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی آلمان افغانستان ادلب جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست | احمقانه است اگر فرض کنیم این پایان کار است