Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:03:13 GMT

آئین بازگشایی مدارس در شهرستان اهر+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۹۹۸۷

آئین بازگشایی مدارس در شهرستان اهر+تصاویر

آئین بازگشایی مدارس شهرستان اهر به‌صورت نمادین در مدرسه دخترانه فرزانگان برگزار شد. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، آئین بازگشایی مدارس شهرستان اهر به‌صورت نمادین در مدرسه دخترانه فرزانگان با حضور مسئولان شهرستانی برگزار و 24 هزار و 933 دانش‌آموز اهری در 375 مدرسه شهری و روستایی سال تحصیلی 97 - 98 را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) الگویی برای مسئولان نظام اسلامی است تا در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نیاورند، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فردی دیوانه در چنین روزهایی جنگی را علیه ملت ایران آغاز کرد اما با رشادت‌های رزمندگان اسلام و مدیریت امام راحل با پیروزی به اتمام رسید.

وی افزود: امام راحل در دوران دفاع مقدس فراخوانی دادند و ملت با لبیک‌گویی به فرامین ایشان در جبهه‌های حق علیه باطن حضور یافته و 8 سال با جان و دل از کشور دفاع کردند اما یک وجب هم از خاک میهن اسلامی را به دشمن ندادند.

امام جمعه اهر ادامه داد: آمریکا و هم‌پیمانانشان مدام در حال تهدید جمهوری اسلامی هستند و هر بار گزینه‌های نظامی را مطرح می‌کنند ولی هیچ‌گاه نتوانسته‌اند مستقیماً وارد جنگ ایران شوند چون در دوران دفاع مقدس با آن‌که امکانات و تجهیزاتی نداشتیم هیچ نتوانستند انجام دهند و اکنون نیز که به قدرت رسیده‌ایم قطعاً نمی‌توانند دست از پا خطا کنند چون شهدا با جان‌فشانی که کردند این کشور را بیمه کرده‌اند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه متأسفانه برخی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره می‌توان دشمنی استکبار جهانی را به دوستی تبدیل کرد، گفت: تسلیحات نظامی جمهوری اسلامی قدرت بازدارنده‌ای داشته به‌طوری که همه دشمنان در طول این سال‌ها متوجه شده‌اند که اگر ضربه‌ای بزنند متقابلاً پاسخ کوبنده‌ای می‌شنود ولی در هر حال مذاکره بر سر موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی خیانت به ملت و شهداست.

وی اضافه کرد: حادثه دیروز اهواز تنها اقدام کوچکی از دشمنان جمهوری اسلامی بود، اما باید به این باشیم اگر روزی خدای‌ناکرده سیستم دفاعی خودمان را از دست دهیم دشمن چه ها که نمی‌کند ولی همیشه ما قدردان نیروهای مسلح و امنیتی کشور هستیم اما بایستی حادثه اهواز تجربه‌ای برای نیروهای نظامی و امنیتی باشد تا بیش از این‌ها هوشیاری خود را حفظ کنند.

امام جمعه اهر در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بازار واردات و فروش کالای خارجی نیست، گفت: اغلب جوانان ما بیکار هستند و واردات و فروش اجناس خارجی بیشتر به بیکار شدن کارگران ایرانی دامن می‌زند، این در حالی است که توجه به تولیدات داخلی و حمایت عموم مردم و مسئولان از کالای ایرانی بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری یک وظیفه در این برهه حساس است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: اکنون دشمنان سعی دارند تا با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، ملت ایران را بیش از پیش وابسته خود سازند در حالی که این تفکر خیلی پیش‌تر شکست‌خورده چراکه مردم در طول 40 سال گذشته آن‌قدری به دشمنان تفهیم کرده‌اند که این ملت هیچ‌گاه زیر پرچم عهدی نمی‌رود و بر همین اساس و تفکر و قدرت منطقه‌ای دست و پای آمریکا در منطقه بسته‌شده است.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است