Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگ مهر و مقاومت صبح امروز در مدارس سراسر استان چهارمحال و بختیاری و به صورت در هنرستان فرزانه شهرکرد و دبستان موعود با حضور نماینده ولایت فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ زنگ مهر و مقاومت صبح امروز در مدارس سراسر استان و به صورت نمادین در مدرسه موعود شهرکرد با حضور حجت السلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و همزمان در هنرستان فرزانه شهرکرد با حضور اقبال عباسی استانداری چهارمحال و بختیاری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در مدارس علم الهی آموزش داده شود
حجت السلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آئین بازگشایی مدرسه موعود شهرکرد اظهار داشت: امروز روز بسیار بزرگی است، به جهت اینکه روز بازگشایی مدارس است.
وی به ارزش علم آموزی اشاره و افزود: علم، بسیار باارزش است، اگر کسی بخواهد بر دنیا به اذن و اراده پروردگار تسلط پیدا کند، باید عالم بشود.  
امام جمعه شهرکرد به دغدغه خانواده ها در رابطه بابحث اموزش اشاره و بیان کرد: در بعضی از مدارس علم شیطانی آموخته می شود، علم الهی فرا نمی دهند، این خطرناک است، علم باید الهی باشد.
دانش‌آموزان با روحیه نشاط و شادابی سال تحصیلی را آغاز کردند
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه آئیین بازگشایی مدر سه موعود شهرکرد ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: این روزها، با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد نشاط نوجوانان و جوانان عزیز در ارتباط با علم آموزی هستیم.
وی ادامه داد: امیدواریم دانش‌آموزان این روحیه را تا پایان سال حفظ کنند و با همه تلاششان در این مسیر سرافراز و پیروز باشند. علم یکی از مقدس‌ترین و پاک‌ترین چیزها در جهان است  همچنین اقبال عباسی، استانداری چهارمحال و بختیاری در آئیین بازگشایی مدارس که در هنرستان دخترانه فرزانه شهرکرد اظهار داشت: هنر و دانش لازم و ملزوم یکدیگرند و باید یاد بگیریم چگونه با خرد و دانشمان زندگی کنیم.


وی افزود: یکی از مقدس‌ترین و پاک‌ترین چیزها در جهان علم و دانش است و اگر انسان دانشی نداشته باشد ضعیف‌ترین موجودات است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزاداری محرم بیان کرد: ما دفاع از حق را از امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب (س) فرا گرفته‌ایم.


تحصیل بیش از ۲۰۲ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در چهارمحال و بختیاری
در ادامه این برنامه بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ضمن بیان این موضوع که در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۰۲ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه در استان مشغول تحصیل می شوند اظهار داشت: شعار امسال «مدرسه تنها راه توسعه است».


امیدی بیان کرد: مقدمه هر توسعه‌ای پیشرفت و توسعه نیروی انسانی است که امروز دنیا به این موضوع پی برده است، مسیر هر توسعه‌ای شامل توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از مدرسه می‌گذرد که خلق سرمایه تنها به واسطه انسان محقق می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بازفت با ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان است.
مبینی افزود: برای امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۵۰ خودرو ارتکاب به تخلف درون شهری
  • فیلم/ برای اولین بار اذان با شهادت ثلاثه در امارت شارجه طنین‌انداز شد
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • چهارمحال و بختیاری یکی از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد