Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@11:01:19 GMT

افزایش 30 درصدی ترافیک در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۰۰۱۰

‍‍‍‍‍‍

ترافیک پایتخت از امروز همزمان با بازگشایی مدارس 30 درصد سنگین تر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب افزود: این ترافیک بیشتر در معابر ورودی شهر و نیز بزرگراه های شمالی و جنوبی پایتخت بوده است که پلیس توانست آن را کنترل کند.  براساس بخشنامه دولت کارکنان دولت در تهران تا نیمه مهر می توانند از ساعت 8 تا 9 به صورت شناور در محل کار خود حاضر شوند و از مرخصی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ترافیک اول مهر مدارس دانش اموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار

سرهنگ حسین باباپور گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر در جنوب تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های جنوبی تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاه خود در جنوب تهران قصد دارد به زودی مواد را در پایتخت بفروشد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضایی تیمی عملیاتی به مخفیگاه نامبرده اعزام و رفت و آمد‌های سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای رسیدگی به مرجع قضائی منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • پایتخت خنک می‌شود
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳