Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش دیودیده ظهر یکشنبه در رابطه با جزئیات خبر در جمع خبرنگاران، افزود: با هدف کنترل بازار و با تحقق بازرسی های متعدد از واحدهای مختلف، طی شش ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار و ۷۱۳ مورد تخلف از واحدهای صنفی شناسایی شد.

دیودیده با اشاره به تشکیل پرونده های تخلف برای این افراد،  تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه سال جاری، یک هزار و ۴۱۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پرونده ها در راستای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است و این تعداد پرونده در حوزه تخلفاتی مانند گرانفروشی، تقلب،  کم فروشی، عدم صدور صورت حساب، عدم نصب قیمت در دید مشتریان و... است.

دیودیده با اشاره به ارزش ریالی تخلفات، ابراز داشت: ارزش ریالی تخلفات صنفی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر برخورد با تخلفات، خاطرنشان کرد: با هرگونه افزایش نرخ خودسرانه توسط متصدیان واحد های صنفی به شدت برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ و یا بصورت حضوری اطلاع دهند.

کد خبر 4410066

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت کهگیلویه و بویراحمد ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است