Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@19:13:12 GMT

تیپ 130 ارتش قهرمان دو نیروهای مسلح استان شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۰۲۲۳

تیپ 130 ارتش قهرمان دو نیروهای مسلح استان شد

به گزارش ایرنا ستوان یکم حسین محمدی روز یکشنبه اظهار داشت: این مسابقه دو نیمه استقامت به مناسبت هفته دفاع مقدس به مسافت پنج کیلومتر بین کارکنان نیروهای مسلح استان در 2 رده سنی برگزار شد.
وی افزود: در رده سنی بالای 35 سال ستوان یکم مجید بیدکی از تیپ 130 شهید دلجویان ارتش مقام اول را کسب کرد و ستوان یکم رضا افشار از ناجا و ستوان یکم محمد عباسی از تیپ 130 شهید دلجویان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در رده سنی زیر 35 سال نیز ستوان یکم علی اکبر بذری از تیپ 130 شهید دلجویان ارتش با اختلاف زیادی از سایر رقبا اول شد و ستوان یکم وظیفه رضا علی آبادی از تیپ جواد الائمه (ع) سپاه و استوار دوم وحید نیستانی از یگان ویژه ناجا عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
وی گفت: در رده تیمی این مسابقات تیپ 130 شهید دلجویان قهرمان شد و ناجا و سپاه به ترتیب دوم و سوم شدند.
این مسابقات به میزبانی تیپ 130 شهید دلجویان در جاده سلامت به مقصد بش قارداش برگزار که مجموعا 40 دونده در آن شرکت داشتند.
3007/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دفاع مقدس محمد عباسی نیروهای مسلح ارتش تیپ رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین