Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه زنان اصولگرا و کارآمد طی بیانیه ای حادثه اهواز را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، جبهه زنان اصولگرا و کارآمد طی بیانیه ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.

متن این بیانه به شرح ذیل است

بسمه تعالی

حمله تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ به رژه نیروهای مسلح اهواز درحالی با حمله نظامی رژیم بعث صدام به کشور عزیزمان همزمان شد که بیش از ۲۵ نفر از هموطنانمان در این عملیات تروریستی توسط بازمانده‌ها و تفاله‌های صدامی به خاک و خون کشیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این حادثه ناگوار باعث اندوه و تاسف همه مردم ایران و فرزندان آنها شد، اما بی تردید امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تحرکات کور و کینه‌ورزانه تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد.

قطعاً وحدت و یکپارچگی مردم و همه اقوام ایرانی در محکومیت این اتفاق تروریستی و انسجام آنها در اعلام برائت از تروریست‌های تکفیری و رسانه‌ای این جریان  کفر و تکفیر بیش از هر زمان دیگری متجلی خواهد شد، چراکه این اقدام بار دیگر نشان داد فریب‌ خوردگان و دشمنان این خاک و بوم برای اهداف پلید خود تفاوتی بین نیروهای نظامی و مردم عادی قائل نیستند و ابایی از به شهادت رساندن کودکان معصوم نیز ندارند.

 بنابر این وقایع و پیشینه اقدامات خبیثانه رژیم‌های مرتجع منطقه خلیج فارس به محوریت عربستان سعودی و ریاض و همچنین نقش آفرینی دولت ترامپ، مسئولیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز مستقیما متوجه دولت آمریکا و رژیم سعودی است که از این رو تقاضای جبهه زنان اصولگرا و کارآمد ازنیروهای امنیتی و انتظامی در وهله نخست شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران و در وهله دوم پاسخ مقتضی به دنباله فکری و مالی جنایتکار آنهاست.

این جبهه ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان مصرانه از دستگاه‌های مرتبط پیگیری این موضوع و شناسایی عوامل موثر و برخورد قاطع با مسببین این حادثه را خواستار است.

 جبهه زنان اصولگرا و کارآمد

۱ مهرماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حادثه تروریستی اهواز شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد

سرویس امنیت فدرال روسیه یک حمله تروریستی در بریانسک (غرب روسیه و ۳۷۹ کیلومتری جنوب غرب مسکو) را خنثی کرد.

به گزارش تاس، در جریان این حادثه یکی از حامیان ملی گرایان اوکراینی بازداشت و مواد منفجره از وی کشف و ضبط شد.

به گفته مقامات امنیتی روسیه، این مرد قرار بود مواد منفجره را از یک انبار خارج کند و در یک مکان عمومی برای حمله تروریستی آماده کند.پلیس به اصالت این تروریست اشاره نکرده است.

پیشتر، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود