Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@16:19:44 GMT

البغدادی به افغانستان منتقل شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۰۳۷۷

روزنامه 'الشرق الاوسط' چاپ لندن ادعا کرد که 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی 'داعش' به افغانستان منتقل شده است. ناطقان: به گزارش روز یکشنبه این روزنامه به نقل از مقامات امنیتی پاکستان، البغدادی وارد ایالت 'ننگرهار' در شرق افغانستان شده است.
سرکرده یکی از گروه های پاکستان که خواست نامش فاش نشود، ادعا کرد: انتقال البغدادی پس از ورود صدها عضو داعش به خاک افغانستان طی شش ماه گذشته صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین مدعی شد که بیشتر تروریستهای داعش منتقل شده به افغانستان در حال حاضر در ایالت ننگرهار در شرق این کشور مستقر شده اند و دستگاه اطلاعاتی پاکستان با رصد تحرکات آنها تلاش می کند از تماس تروریستها با قبایل پاکستان جلو گیری کند.
وی افزود: در میان داعشی های منتقل شده به افغانستان صدها عرب و غیر عرب وجود دارد که همگی تا پایان سال گذشته در سوریه فعال بودند .
وی ماموریت بعدی تروریست های داعش ر ا کارشکنی در مسیر 'طالبان' برای رسیدن به حکومت در افغانستان و ایجاد اختلاف میان پاکستان و افغانستان از طریق اجرای عملیات تروریستی در خاک دو کشور ذکر کرد.
گروه تروریستی داعش با اجرای چندین عملیات تروریستی در مناطق مسکونی شهر 'جلال آباد' مرکز ایالت ننگرهار از جمله در نزدیکی مرکز درمانی و کمیته مهاجران تعداد زیادی از غیر نظامیان را به قتل رسانده است . منبع: ایرنا برچسب ها: البغدادی ، افغانستان ، منتقل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: البغدادی افغانستان منتقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آمارهای رسمی، تجارت ایران و پاکستان در شرایطی تقریبا پایاپا در حال رشد است و بر اساس ظرفیت های دو کشور، برای رساندن رقم تجارت دو جانبه به 5 میلیارد دلار برنامه ریزی شده است.

کد خبر 849423 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ایران و پاکستان تجارت خارجی پاکستان

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است