Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیام علی اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

«هفته دفاع مقدس یاد آور ایثار، استقامت و مجاهدت مردان و زنانی است که فصلی ماندگار را در تاریخ حماسی این مرز و بوم رقم زدند. هر روز و هر لحظه از هشت سال دفاع مقدس ما تجلی مفاهیمی عمیق و بدیع از عشق و شیفتگی، معنویت و دیانت، جانبازی و از خود گذشتگی در راه دفاع از حق طلبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک دفاع  ما از ارزش های اصیل و ماندگار انقلاب اسلامی رسالتی همیشگی است و تحرکات ددمنشانه تروریسم کور نشان از آن دارد که هنوز و هم چنان باید پایداری خود را در برابر دشمنان این مرز و بوم استمرار بخشیم و متحد و منسجم از ایران اسلامی صیانت کنیم.

ضمن تکریم و بزرگداشت خانواده معزز شهدا و ایثارگران، یاد و خاطره تمامی شهیدان و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را که برای حفظ نوامیس ایران و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند تا امروز کشوری سربلند و مقتدر داشته باشیم، گرامی می داریم. امید که همگام و همدل، این مسیر عدالت جویانه و ظلم ستیزانه را تا پیروزی نهایی حق بر باطل تدوام بخشیم.»

کد خبر 4410084 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری علی اصغر مونسان هفته دفاع مقدس کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه گردشگری عاشورا بازار نشر ماه محرم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شعر آئینی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی جایزه ادبی سازمان اسناد و کتابخانه ملی خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس

در پیام تسلیت غلامعلی حیدری در پی درگذشت حاج محمد کیانی رزمنده دفاع مقدس در استان آمده است:

بیشتر بخوانید

پیام تسلیت استاندار درپی درگذشت مادر شهیدان منافیان

خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد (جمعه علی) کیانی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش و خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس، در مقاطع مختلف در اذهان فرماندهان، رزمندگان، دوستان و مردم شریف و ولایتمدار استان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

مردی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره در میدان جهاد بود و پس از آن نیز در میدان خادمی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خدمت صادقانه گام برداشت و پاسداری این نظام اسلامی را بالاترین افتخار خود میدانست. او همواره در میدان تکلیف و عمل به وظیفه از پیشگامان بود.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان برادری مخلص و پرتلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان ایشان، فرزندان عزیزش و سایر بازماندگان آن مرحوم، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت میکنم و امیدوارم روح آن عزیز سفر کرده در خلد برین، همنشین اهل بیت عصمت و طهارت باشد و با ارواح طیبّه شهداء محشور و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی