Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی حادثه تروریستی در شهر اهواز که منجر به شهادت 25 نفر از هموطنان شد را تسلیت گفت و تاکید کرد: دستان تروریست جهانی همواره به خون مردم بی گناه آغشته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، در پیام تسلیت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی آمده است: دستان پلید تروریست ها بار دیگر در نقطه ای از میهن اسلامی از آستین ایادی استکبار بیرون آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حملات کوری که گاه از مریوان و بلوچستان و دیروز در اهواز، مرد و زن، کوچک و بزرگ را بیرحمانه و داعش صفت مورد حمله قرار داد.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان خوزستانی، مراتب همدردی خود و مردم همواره در صحنه و آسیب دیده کردستان از حملات تروریستی را به بازماندگان این حادثه تلخ ابلاغ نموده و آرزوی سلامتی و عافیت برای آسیب دیدگان و علو درجات برای شهدا از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
سید محمد حسینی شاهرودی
به گزارش ایرنا، حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه 31 شهریور، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد که یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
3034/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حادثه تروريستي پيام تسليت نماينده ولي فقيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف