Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نخستین سوگواره عکس موبایلی «محرم محله ما» به همت ستاد «مدیریت محله» معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با موضوع آیین‌های عزادارای شهادت امام حسین (ع) در کل شهر تهران برگزار می‌شود.
این سوگواره ویژه دسته‌جات عزاداری، برپاشدن خیمه‌ها و تکایا، آماده‌سازی و پخش نذورات، حضور مردم در مساجد و تکایای محل برگزار می‌شود و عکس‌های ارسالی باید با محوریت سوگواری در محله‌های تهران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هویت محله‌های تهران در دهه اول محرم موضوع اصلی این سوگواره است و شرکت‌کنندگان باید نماد‌ها و مشخصات محله مورد نظر را در عکس لحاظ کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ارسال کنند و از برگزیدگان این سوگواره در مراسمی مقارن با اربعین حسینی تقدیر خواهد شد. شهروندان گرامی می‌توانند تا تاریخ ذکر شده آثار خود را در آدرس اینترنتی www.mahalleyema.ir بارگذاری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فناوری اطلاعات مسابقه عکس موبایلی محرم محله ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد