Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   تیم ملی فوتبال ایران احتمال دارد پس از اتمام جام ملتهای 2019 امارات و در مرحله اول اردوهای آماده سازی اش برای رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در تورنمنتی چهارجانبه شرکت کند.

فدراسیون فوتبال قطر به عنوان میزبان بیست و دومین دوره رقابت های جام جهانی قصد دارد پس از اتمام جام ملتهای 2019 آسیا مسابقاتی چهار جانبه را با حضور برزیل، ایران و یک کشور دیگر که تاکنون نام آن مشخص نشده است برگزار کند تا عنابی ها(لقب تیم ملی قطر) که تاکنون هیچگاه در سطح اول فوتبال جهان شرکت نکرده اند خود را برای حضوری قدرتمندانه در جام جهانی آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس فدراسیون فوتبال این کشور دعوت نامه ای را هم به فدراسیون ایران ارسال کرده است تا درصورت قطعی شدن برگزاری این رقابت ها، تیم ملی فوتبال کشورمان هم در آن به میدان برود. 

در صورت فراهم شدن شرایط، تورنمنت چهارجانبه دوحه قطر 28 اسفند آغاز می شود و احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران هم در این تورنمنت مقابل برزیل، پرافتخارترین تیم ملی جهان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

کمک میلیون دلاری وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

دلیل ملاقات تاج و اینفانتینو مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف حریف آفریقایی می رود

انتهای پیام/

رویارویی ایران و برزیل در دوحه قطر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴