Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به ملت ایران اطمینان داد که در آینده نزدیک تروریست‌ها با انتقام مهلک و فراموش ناشدنی مواجه خواهند شد. آفتاب‌‌نیوز : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با  تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ متن کامل بیانیه سپاه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جنایت تروریستی جیره خواران بی رحم استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اهواز، کانون دفاع و مقاومت میهن اسلامی و در آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با موسم محرم و برافراشتن پرچم عاشورای حسینی، نشان داد دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به ویژه مثلث شیطانی غربی، عبری و عربی، به دنبال ناکامی و شکست در دستیابی به اهداف و مقاصد شوم خود، در دشمنی با وحدت، صلابت، اقتدار، استقامت و افتخارآفرینی مردمان این سرزمین و پیگیری پروژه انتقال ناامنی به داخل میهن اسلامی، از هیچ تلاش و توطئه‌ ای فروگذار نیستند و حتی حاضرند زنان، کودکان و مردم بیگناه اعم از فارس و عرب را نیز آماج اقدامات کور تروریستی قرار دهند.
بی‌شک ارتکاب این گونه جنایات خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر افتخارآمیز آنان نخواهد داشت و به فضل الهی و با همت و غیرت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و اشراف و تسلط موجود بر عقبه‌ها و کانون های استقرار هدایتگران تروریست های خبیث و جنایتکار و بایاری خداوند متعال، در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آنها گرفته خواهد شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار و مردم غیور و شهید پرور خوزستان؛ به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و آحاد ملت ایران اطمینان می‌دهد، برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
منبع: خبرگزاری ایلنا کد خبر: ۵۴۷۱۰۴ تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان