Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@20:35:12 GMT

سعید زارع در روز تولدش شهید شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۰۹۷۲

سعید زارع در روز تولدش شهید شد +عکس

خبرگزاری میزان- آخرین عکسی که از پاسدار شهیدسعید زارع از شهرمیانرود_دزفول صبح دیروز قبل از رژه نیرو‌های مسلح در اهواز گرفته شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،آخرین عکسی که از پاسدار شهیدسعید زارع از شهرمیانرود دزفول صبح دیروز قبل از رژه نیرو‌های مسلح در اهواز گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: قانون

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح پاسدار اهواز شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان

محمود اسپانلو گفت: این فرد با این ادعا که نسبت خانوادگی نزدیکی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد، سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

اسپانلو افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۵۸۰ و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح