Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر از حمایت و تشویق ورزشکاران استان بوشهر به بازی‌های پاراآسیایی خبر داد و گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان در اولویت برنامه‌ها است که در این راستا ورزشکاران بوشهری اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی حمایت و تشویق می‌شوند. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جمع ورزشکاران استان بوشهر اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت جمعی از هم‌وطنان بدست تروریست‌ها در اهواز اظهار داشت: جامعه‌ای که با فرهنگ ایثار و شهادت مانوس است هیچ واهمه‌ای از توطئه دشمنان ندارد چراکه راه سعادت انسان در این مسیر محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به اینکه استان بوشهر در بعد ورزشی دارای استعدادهای مهمی است افزود: ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های قهرمانی دارای جایگاه ویژه‌‌ای هستند و هر ساله صاحب مدال‌های رنگارنگ جهانی و آسیایی می‌شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به اعزام ورزشکاران استان به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی خاطر نشان کرد: رسیدن به این جایگاه نشان از تلاش و همت و انگیزه بالای ورزشکاران و جوانان است که نسبت به استان‌های دیگر استان بوشهر از سهمیه قابل توجهی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی برخوردار است.

گراوند حضور ورزشکاران بوشهری در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی را خلق حماسه ورزشکاران دانست و تصریح کرد: جشن ورزشکاران بوشهری در هنگام بازگشت از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از ورزشکاران در ابعاد گوناگون بیان کرد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان در اولویت برنامه‌ها است که در این راستا ورزشکاران بوشهری اعزامی به  بازی‌های پاراآسیایی حمایت و تشویق می‌شوند.

استاندار بوشهر حضور ورزشکاران در میدان‌های جهانی و آسیایی را سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر دانست و تصریح کرد: با تلاش شما ورزشکاران پرچم پرافتخار ایران اسلامی در میدان‌های جهانی و آسیایی به اهتزاز درمی‌آید که مایه اقتدار و افتخار است.

گراوند با تاکید بر کمک به ورزشکاران اعزامی به مسابقات گفت: این ورزشکاران نباید جزو دغدغه قهرمانی مشکلی داشته باشند و باید به آنان در رفع دغدغه مالی کمک شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم بوشهر از عملیات تنبیهی «وعده صادق»

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز بوشهر؛ نمازگزاران جمعه بوشهر هم زمان با سراسر کشور پس از برپایی نماز جمعه در یک راهپیمایی، حمایت خود را از عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم تروریستی صهیونیستی اعلام کردند.

این راهپیمایی از رو به‌ روی مصلی جمعه بوشهر تا میدان قدس برگزار شد و راهپیمایان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «نیرو‌های مسلح تشکر تشکر» و در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی، عملیات «وعده صادق» را تحسین کردند و خواهان دفاع از آرمان رهایی فلسطین و دفاع از مردم مظلوم غزه شدند.

عملیات تنبیهی «وعده صادق» نیرو‌های مسلح پایان وقت ۲۵ فروردین و آغاز بامداد ۲۶ فروردین در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی و یورش موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ فروردین بود که منجر به شهادت شماری از مستشاران نظامی ایران شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • حمایت مردم بوشهر از عملیات تنبیهی «وعده صادق»
  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم