Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@04:58:05 GMT

اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۱۰۸۵

اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات برخی تیم‌های فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مقاومت تهران و فجر شهید سپاسی شیراز از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار و از سوی رامین زارع، مربی تیم شهید فجر سپاسی شیراز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی رخ داد که منجر به اخراجش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علی امیری بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم مقاومت تهران نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی محمود بحرینی، مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.   تیم شاهین شهرداری بوشهر به خاطر تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
مسابقه تیم‌های سیاه جامگان و قشقای شیراز از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی نجفی، مدیرعامل تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و فحاشی رخ داد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و ورود به محل برگزاری مسابقات تیم خود محروم و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)
رشید طهماسبی، کمک مربی تیم قشقایی شیراز، به دلیل تحریک دروازبان تیم مقابل و درگیری با وی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم قشقایی شیراز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
کلیه ارای فوق قطعی است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم باشگاه جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جزای نقدی یک واحد صنفی خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رأی صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، متصدی یک واحد صنفی که اقدام به توزیع و فروش لوله‌های PVC (پولیکا) بدون علامت استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و کالای مذکور به نفع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توقیف شد.
وی یادآور شد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی