Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:12:09 GMT

بهبود بینایی و درمان آب مروارید با روغنی گیاهی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۱۲۱۰

بهبود بینایی و درمان آب مروارید با روغنی گیاهی


به گزارش آکادمی چشم پزشکان آمزیکا حدود ۲۴.۴ میلیون نفر بالای ۴۰ سال در آمریکا آب مروارید دارند.

از این رو ما تصمیم گرفتیم موثرترین داروی طبیعی برای این مشکل را پیدا کنیم تا بتوانید بدون عمل جراحی آب مروارید را درمان کنید.

آب مروارید چیست؟
آب مروارید یک لکه روی عدسی چشم است که در پشت عنبیه قرار داردو متاسفانه این مشکل اگر درمان نشود منجر به بیماری چشم دژنراتیو (از بین رفتن لکه زرد) و کوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رساندن مقدار لازم گلوتاتیون glutathione به بدن می‌تواند این روند را معکوس کرده و جراحی را به تعویق بیندازد. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان حیاتی برای درمان و پیشگیری از مشکلات بینایی و آب مروارید است.

شایع‌ترین علل آب مروارید عبارت است از:

ژنتیک

دیابت

فشار خون بالا

سیگار کشیدن

مصرف الکل

چاقی

جراحی چشم

نزدیک بینی

التهاب و صدمات چشمی

مصرف استاتین‌ها (دارو‌های کنترل کلسترول)

هورمون درمانی

مصرف کروتیکو استروئید‌ها



علایم آب مروارید
روغن کرچک برای چشم

بینایی تار و ابری

دید دوگانه

نزدیک بینی

نیاز به استفاده از عینک افتابی

درمان طبیعی آب مروارید
بهترین گزینه برای آب مروارید در مراحل پیشرفته جراحی است با این حال در مراحل اولیه می‌توان با استفاده از یک عنصر قوی مانند روغن کرچک روند بیماری را معکوس کرده و از جراحی اجتناب کرد.

روغن کرچک نه تنها باعث درمان آب مروارید می‌شود بلکه خشکی چشم و از بین رفتن لکه زرد و بیماری‌های مفصلی را درمن می‌کند. روغن کرچک غنی از آنتی اکسیدان است، ولی باید روغنی که استفاده می‌کنید ۱۰۰ درصد ارگانیک باشد.



طرز استفاده از روغن کرچک برای درمان آب مروارید
هر شب قبل از رفتن به رختخواب یک قطه روغن کرچک در چشم‌ها بریزید.

اگر صبح شاهد رسوب اطراف چشم بودید نگران نباشید، چون کاملا طبیعی است ومی توانید با آب گرم رسوبات را بشویید.   منبع:سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: چشم روغن کرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب گفت: کشت دانه روغنی کلزا در این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شده و پیش‌بینی می شود بیش از یکهزار و ۶۰۰ تُن محصول در این شهرستان برداشت شود.

رضا مقدم، با اشاره به اینکه توسعه کشت کلزا به دلیل نیاز کشور به دانه های روغنی و اثربخشی مناسب این محصول در تناوب زراعی با غلات، از اولویتهای جهاد کشاورزی است افزود: امسال در ۴۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان محصول کلزا کشت شده و پیش‌بینی می شود بیش از یکهزار و ۶۰۰ تن محصول برداشت شود.

مقدم اظهارکرد: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح، میزان یکهزار و ۹۰۰ کیلوگرم بذر کلزا از انواع ارقام هیبرید جهت کشت در بین کلزاکاران میاندوآب توزیع شده است.

وی گفت: در راستای بهبود تغذیه محصول کلزا، ۱۷۸ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار از محل اعتبارات طرح افزایش دانه های روغنی و ۸۵۰ لیتر کود ریز مغذی بین کلزاکاران این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب افزود: در راستای کنترل عوامل خسارت زا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی و اطلاع رسانی گسترده در سطح روستاها و فضای مجازی، تاکنون در ۴۱۰ هکتار از مزارع کلزا در دو مرحله با آفت شته مومی و در یک مرحله با علفهای هرز مبازره انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا برای سلامتی، پوست و مو
  • دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند
  • دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • دانه ضد آلرژی و ضد التهاب
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو را بشناسید