Web Analytics Made Easy - Statcounter

فشار زیادی روی تباس وجود دارد که شاید در نهایت به لغو شدن ایده بازی در کشوری دیگر بینجامد.

طرفداری - فلورنتینو پرز، رئيس رئال مادرید اعلام کرد این باشگاه به هیچ عنوان حاضر نیست بازی‌هایش در لالیگا را در آمریکا برگزار کند.

ایده انجام یک بازی رسمی از لالیگا در خاک آمریکا که با امضای توافق نامه میان رئيس این لیگ و کمپانی RELEVENT، شکل قانونی به خود گرفت، با مخالفت‌های زیادی در اسپانیا همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اتحادیه بازیکنان شاغل در لالیگا گرفته تا فدراسیون فوتبال اسپانیا، فیفا و یوفا همگی با این طرح مخالفند. رای نهایی در این باره را فدراسیون صادر می کند که ظاهرا در نامه‌ اخیرش به لالیگا خواستار ارائه توضیحات بیشتر شده و به طور کامل آن را رد نکرده است.

به گزارش AS، از فلورنتینو پرز، رئيس رئال مادرید در جریان نشست سالانه اعضای باشگاه درباره موضع او در قبال این ایده سوال شد. پرز گفت:

ما به آمریکا نمی‌رویم. نمی‌دانم این طرح چه فواید و منافعی برای لیگ دارد اما از نظر ما سودی برای باشگاه‌ها و هواداران ندارد. به طور قطع با این طرح مخالفیم.

گفتنی است فلورنتینو پیشتر هم در جلسات خصوصی‌اش با هیئت مدیره باشگاه اعلام کرده بود که 100 ٪ مخالف این طرح است. حالا باید رئال مادرید را به طور کلی از این قضیه مستثنی کرد. اگر فدراسیون در نهایت تاییدیه برگزاری بازی ژیرونا-بارسلونا را در میامی صادر کند، شاید اتلتیکو مادرید جای رئال مادرید را در فصول آتی برای بازی در آمریکا بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و کادیز در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا با برتری رئال‌مادرید به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و کادیز عصر _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال‌مادرید به پایان رسید.

براهیم دیاز در دقیقه ۵۱، جود بلینگام در دقیقه ۶۱ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ در این دیدار برای رئال‌مادرید گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و کادیز کد خبر 750547

دیگر خبرها

  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم