Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جمال عالمی نیسی یکشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این گروه های کارشناسی برای بررسی نقاط ضعف و قوت مسائل امنیتی برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز از تهران به اهواز آمده اند که نتیجه گزارش های آنها متعاقبا اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئول تامین امنیت در مراسم رژه دیروز در اهواز با مسئولان امنیتی استان بوده است.
عالمی نیسی همچنین درباره دعوت عمومی از شهروندان برای شرکت در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی گفت: در جلسه امروز درباره تامین امنیت مراسم فردا (دوشنبه) تصمیم گیری می شود و همه جوانب آن در نظر گرفته می شود، بنابراین شهروندان می توانند بدون نگرانی در این مراسم شرکت کنند.
وی در ادامه درباره تعداد شهدای حادثه دیروز گفت: در شمارش شهدا اشتباهی پیش آمده و دیروز تعداد آنها را 25 نفر اعلام کردند، در حالی که تعداد شهدای حادثه تروریستی 24 نفر و یک نفر مجهول الهویه است.

*12 شهید شهرستانی
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: 22 نفر از شهدای حادثه تروریستی در اهواز از نظامیان بوده اند.
سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی افزود: 2 نفر از شهدا از ارتش، یک شهید سرباز از نیروی انتظامی و 19 نفر از شهدا از سپاه هستند و مابقی نیز مردمی هستند.
وی با بیان اینکه 12 نفر از شهدا اهوازی هستند، اضافه کرد: مابقی آنها از اهالی رامهرمز، باغملک، دزفول، بهبهان، گتوند، هفت شهیدان، خرم آباد و مشهد هستند.
حاجتی تعداد شهدای حادثه تروریستی را 24 نفر اعلام کرد و گفت: اختلاف آمار مربوط به یک نفر است که هنوز مجهول الهویه است.
وی اظهار داشت: تروریست های حادثه نیز چهار نفر بودند که سه نفر از آنها در محل و یک نفر در بیمارستان کشته شده است.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد. یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
از 67 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون 27 نفر از بیمارستان مرخص شده اند.

9754/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت تامین امنیت حمله تروریستی دفاع مقدس مشهد نماینده ولی فقیه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله مردانی گفت: بازدید بهداشتی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت صنوف حساس مانند کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات، قنادی‌ها، مراکز آش و حلیم و اماکن عمومی صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع، حدود ۲۹۱ مورد بازرسی از مساجد و حسینیه، معدوم کردن بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی، ۳۱۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و شیرینی جات، بیش از ۴۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی و ۴ هزار مورد کلرسنجی از جمله اقدامات صورت گرفته در برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ بود.

مردانی ادامه داد: در طول برنامه گشت‌های بازرسی متعددی با حضور سایر سازمان‌ها از جمله تعزیرات حکومتی و دامپزشکی صورت گرفت تا با رعایت مسائل بهداشتی توسط عرضه کنندگان مواد غذایی و متولیان اماکن عمومی و ... همشهریان گرامی بتوانند در سلامتی کامل بسر ببرند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی موضوع را با سامانه شکایت‌های بهداشتی ۱۹۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید