Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس FC.behdasht.gov.ir راه اندازی شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مصطفی پریدار، مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: با استقرار این سامانه مردم شریف ایران می‌توانند از هر نقطه از کشور بدون مراجعه حضوری به ستاد مرکزی، نامه‌ها و مکاتبات خود را ارسال و با استفاده از کد پیگیری دریافتی، درخواست‌های خود را تا دریافت نتیجه از طریق این سامانه که متصل به سامانه اتوماسیون اداری وزارت (دیدگاه) می‌باشد، پیگیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی مراحل مکاتبه از ثبت تا تمام ارجاعات و اقدامات انجام شده از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی می‌شود.


پریدار، طراحی و اجرای این سامانه را گامی بزرگ در جهت اجرای الزامات دولت الکترونیک، تکریم مراجعین و نیز بی نیازی مردم به مراجعه حضوری برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها و نامه‌های خود از شهر‌ها و استان‌های مختلف با توجه به حجم مراجعات و مکاتبات بسیار زیاد مردمی به ستاد مرکزی دانست و افزود: این سامانه قطعا می‌تواند منجر به شفاف سازی و تسریع در فرآیند پاسخگویی و نیز تسریع در انجام اقدامات لازم برای درخواست‌های ارسالی مراجعین شود.

وی همچنین از مدیران و کارشناسان واحد‌های مختلف ستادی خواست تا در جهت توسعه و استقرار کامل این سامانه و اطلاع کامل مراجعین از وضعیت نامه ارسالی خود، همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت در پایان ضمن تشکر از همکاران اداره کل امور پشتیبانی و رفاهی، مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری و مرکز آمار و فناوری اطلاعات، از تکمیل این سامانه به منظور دسترسی مراجعین و متقاضیان به نامه‌های صادره مربوطه به درخواست‌های خود در آینده‌ای نزدیک نیز خبر داد.

سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق آدرس FC.behdasht.gov.ir در دسترس مردم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان برای دیدار با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماره تلفن 81455836 تماس حاصل کنند.

علیرضا رحیم نیا با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه ریزی دیدار مردمی وزیر بهداشت در اردیبهشت ماه سال‌جاری برای عموم مردم، تمامی شهروندان عزیز ایران اسلامی می توانند در خصوص مشکلات مبتلا به عمومی شهر و منطقه و مسائلی که نیاز به دستور وزیربهداشت دارد، در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح لغایت 14:30 بعد از ظهر، با شماره تماس 81455836 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند