Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: اقدام به موقع مامور کلانتری 12 شهرستان اشتهارد مانع از انفجار خودرو و نجات جان سرنشینان آن شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مصطفی جوکار در تشریح خبر گفت: ساعت 11:35 روز گذشته، یک دستگاه پژو 206 به همراه چهار نفر سرنشین، در حال عبور از جاده اشتهارد- ماهدشت به دلایل نقص فنی دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستوان سوم جواد ندرلو از کارکنان کلانتری 12 شهرستان اشتهارد که در حال ماموریت بود به محض مشاهده آتش گرفتن خودرو که در نزدیکی محل کلانتری مذکور اتفاق افتاد، بلافاصله به کلانتری، مراجعه و به همراه کپسول اطفاء حریق به سمت خودرو بازگشته و اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش و نجات جان سرنشینان خودرو کرد.

سرهنگ جوکار، ضمن تقدیر از روحیه ایثارگری این مامور فداکار، گفت: ماموران انتظامی با تقویت روحیه تقوی و پرورش خصلت‌های انسان دوستانه در درون خود در هر موقعیتی آمادگی کمک رسانی، خدمتگزاری و جانفشانی در این لباس مقدس را دارند و در این راه از هیچ تلاشی در جهت امنیت شهروندان دریغ نخواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد