Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:19:26 GMT

مجروح شدن دو صداوسیمایی در حادثه تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۱۳۹۴

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز که به مجروح شدن دو تن از عوامل فنی این رسانه نیز منجر شد، خواستار پیگیری این اتفاق در مجامع بین‌الملی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با تائید خبر مجروح شدن ۲ نفر از عوامل فنی این مرکز در حادثه ترورریستی در اهواز، حال آنان را رضایت‌بخش توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی مدیرکل این مرکز در تشریح این اتفاق گفت: روز گذشته حدود ساعت ۹ صبح در حالی که یگان‌هایی از نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار قدس رژه می رفتند و عوامل فنی مرکز سرگرم پوشش زنده مراسم رژه نیروهای مسلح بودند این حادثه رخ داد و بر اثر تیراندازی تروریست ها دو نفر از عوامل فنی مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، حال آنان رو به بهبود است.

به گفته رحیمی، مرکز صدا و سیما در خوزستان برای پوشش مراسم رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس، دو دستگاه اس ان جی و ۵ گروه سیار خبری و تولیدی مستقر کرده بود که پس از این حمله و مجروح شدن همکاران این مرکز و خسارت دیدن تجهیزات فنی، گروه‌های سیار کار تهیه گزارش و تصویر را از این اتفاق ادامه دادند تا مردم از جزئیات دقیق حادثه بی خبر نمانند.

مدیرکل مرکز خوزستان همچنین با محکوم کردن این حادثه تروریستی و حمایت برخی رژیم‌های منطقه‌ای از این جنایتکاران، مصاحبه با سرکردگان گروه تروریستی و تجزیه طلب "الاحوازیه" را در شبکه های "ایران اینترنشنال" که مقر آن در انگلیس است و شبکه "الحدث" متعلق به دولت سعودی، آن هم دقایقی پس از اقدام کور تروریست ها در به خاک و خون کشیدن تعدادی از هموطنان، سوال برانگیز توصیف و تاکید کرد باید با این رفتارهای مداخله جویانه در محافل بین المللی و رسانه ای برخورد شود.

در عملیات تروریستی شنبه ـ ۳۱ شهریور ـ در اهواز ۲۴ تن از هموطنان به شهادت رسیدند و بیش از ۷۰ نفر مجروح شدند. گروهک تروریستی و تجزیه طلب "الاحواز" که از حمایت استکبار جهانی و عربستان سعودی برخوردار است مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد