Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان کشور در حالی از روز چهارشنبه ۴ مهر گشایش می‌یابد که تیم ووشوی بانوان قم پس از وقفه‌ای ۲ ساله بار دیگر وارد لیگ برتر می‌شود.

ووشوکاران بانوی قمی که با استقرار کادر جدید مدیریتی در هیئت ووشوی استان قم بار دیگر به لیگ برتر بازگشته‌اند با ترکیبی از نفرات بومی در دو بخش تالو و ساندا برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم هیئت ووشوی قم روز چهارشنبه در دیداری از هفته اول به مصاف تیم سپاه کرمانشاه می‌رود و سپس در مسابقه خود از هفته دوم این رقابت‌ها برابر تیم ووشوی کارون اروندخرمشهر صف آرایی می‌کند.

در فصل جدید لیگ ووشوی بانوان که در تهران برگزار خواهد شد در گروه نخست تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، کارون اروند خرمشهر، سپاه کرمانشاه، هیئت ووشوی قم و هیئت کردستان حضور دارند.

در گروه دوم نیز تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، هیئت ووشوی مشهد، هیئت ووشوی شبستر، هیئت ووشوی البرز، هیئت ووشوی تهران و هیئت ووشوی کرمانشاه با هم رقابت می‌کنند.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو در نحوه جدید برگزاری لیگ برتر ووشوی بانوان، ۱۱ تیم حاضر در رقابت‌ها در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

کد خبر 4410003

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات ووشو ووشو ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.   تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی، کره و ویتنام با زمان ۷:۱۵.۹۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کردند و به فینال مسابقات راه یافتند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و اندونزی دوم و سوم شدند.   فینال این ماده یکشنبه صبح برگزار می‌شود.   فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.   نیمه نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   شانس مجدد این ماده امروز ظهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نباید با بانوان در معابر برخورد شود
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس