Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حسین روحانی در پاسخ به این سؤال که مسابقات انتخابی از نظر شما چطور بود گفت: ما باید امروز در دو وزن نفرات را انتخاب می‌کردیم. یک نفر در کمیته تیمی که بین سامان حیدری و کیوان بابان برگزار شد، اما در مجموع از نظر من از لحاظ فنی مسابقات این نفرات از لحاظ کیفیت قابل قبول نبودند چون از لحاظ بدنی کاراته‌کاها شرایط خوبی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در یک مبارزه تکنیک و امتیاز ردوبدل می‌شود، مشخص می‌شود که بازیکن آیا آماده است یا خیر. ما امروز شاهد بودیم که بازیکنان آماده نبودند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: حتی در وزن ۶۷ کیلوگرم هم شرایط به همین شکل بود، اما در ۶۷ کیلوگرم یک مقدار شرایط بهتر بود. ما تا مسابقات جهانی اسپانیا فرصت کمی داریم، بازیکن سطح بالا که می‌خواهد عضو تیم ملی شود باید خود را خیلی آماده کند. امروز عملکرد بچه‌ها چنگی به دل نمی‌زد.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که قرار بود سعید احمدی در وزن ۶۷ کیلوگرم امروز در انتخابی حضور داشته باشد، اما غایب بود آیا فرصتی دیگری به او خواهید داد یا خیر، گفت: کسی که در انتخابی شرکت نمی‌کند شانس حضور در تیم ملی را ندارد، گویا او مریض بوده و نتوانسته خودش را به انتخابی امروز برساند.

روحانی در پاسخ به این سؤال که چرا در وزن ۶۷ کیلوگرم کاراته ایران به این اندازه ضعیف است، گفت: طبق کارنامه و آماری که وجود دارد تعداد نفرات ما در این وزن بسیار بالا است، اما متأسفانه کارنامه خوبی از خود نشان ندادند، در مسابقاتی که شرکت کردند عملکرد خیلی خوبی نداشتند. در حال حاضر چون وزن ۶۷ کیلوگرم وزن المپیکی است، واقعاً برای ما حائز اهمیت است. بازیکنان ما باید برای اینکه خودشان را به تیم ملی و کادر فنی تحمیل کنند باید نوسان کمی داشته باشند، اما در ۶۷ کیلوگرم بازیکنان ما نوسان زیادی در نتیجه‌گیری دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما تمام تلاش مان این است که بتوانیم نفرات قابل اعتمادی در این وزن داشته باشیم و بازیکنان بدانند با نتایجی که در مسابقات می‌گیرند می‌توانند خود را به کادر فنی ثابت کنند.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که با توجه به مشکلات مالی که گریبان ورزش را گرفته گویا فدراسیون کاراته هنوز برای اعزام تیم ملی به کاراته‌وان تصمیمی نگرفته است، آیا تیم ملی به کاراته‌وان ژاپن اعزام می‌شود یا خیر افزود: با توجه به هزینه‌ای که اعزام به ژاپن دارد هنوز صد درصد مشخص نیست که تیم راهی لیگ جهانی کارته‌وان ژاپن می‌شود یا خیر. کادر فنی و دبیر فدراسیون قرار است جلسه‌ای با هم داشته باشند و طی چند روز آینده تکلیف این موضوع روشن خواهد شد.

روحانی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چه چیزی برای کاراته از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: بزرگترین و مهمترین فاکتوری که کاراته نیاز دارد شرکت در مسابقات کاراته‌وان است چون حضور در این مسابقات اهمیت بسیار زیادی دارد. ما شاهد بودیم بعد از کاراته‌وان آلمان تمام تیم‌های حاضر در برلین بلافاصله راهی کاراته‌وان سری A سانتیاگو شدند. این مسابقات سطح پایین‌ترین نسبت به لیگ جهانی کاراته‌وان‌ها دارد شرکت کردند. این نشان می‌دهد که گرفتن امتیاز برای گزینشی المپیک از اهمیت بسیار بالایی برای تمام کشورها برخوردار است. ما باید فکر اساسی نسبت به این اتفاق داشته باشیم. امیدوارم با مدیریت خوب فدراسیون و حمایت‌های مسئولان فدراسیون این شرایط مهیا شود چون برای رسیدن ملی‌پوشان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیاز است که در این رقابت‌ها امتیازهای لازم را جمع کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، از زمان حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران کمتر پیش آمده که تیم او بازنده باشد، اما در ماه‌های اخیر این اتفاق تکرار شده و به همین دلیل هواداران سپاهان به کلی نسبت به توانایی‌های فنی سرمربی پرتغالی خود که تجربه کار در باشگاه‌های بزرگی نظیر رئال مارید، اینتر، چلسی و .. را دارد، شک کرده‌اند و حتی برخی از آنها دیگر به شایستگی این مربی ایمان ندارند.

در این بین دو باخت برابر الهلال در حالی که سپاهان در ابتدا موفق به باز کردن دروازه حریف قدرتمند خود هم شده بود، سبب شد تا بسیاری او را مربی‌ای منفعل در رختکن و در بین دو نیمه بدانند که توانایی استفاده از شواهد نیمه اول برای تغییر جریان بازی و رقم زدن آن را به سود خودش و شاگردانش ندارد.

با این حال در مصاف با ملوان شرایط به گونه‌ای کاملا متفاوت رقم خورد. بازیکنان سپاهان در شرایطی به رختکن رفتند که با یک گل بازی را به میزبان خود باخته بودند و نمایش خوبی هم ارائه ندادند. در نیمه دوم اما ماجرا به طول کلی شکل دیگری پیدا کرد و بازیکنان سپاهان با ارائه یک نمایش تحسین‌برانگیز موفق شدند دو گل بزنند و برنده از زمین مسابقه خارج شوند.  

جالب اینکه در نشست خبری نیز از مورایس درباره دلیل تفاوت عملکرد شاگردانش در نیمه دوم پرسیده شد که او با شوخی و با ادبیات خاص خود به این پرسش اینطور پاسخ داد:« یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.» 

سپاهان پس از پشت سر گذاشتن چند ماه سخت حالا در دو بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و حمایت هواداران نیز نسبت به هفته های گذشته بهبود یافته است. باید دید ماجراجویی سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به عنوان یکی از خبرسازترین تیم های لیگ و البته جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی در نیمه اول مسابقات چطور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی