Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از پرداخت 800 میلیارد ریال مطالبات فرهنگیان در روزهای اخیر و در آستانه سالتحصیلی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، احمد ناصری در مراسم زنگ مهر در مدرسه سمیه اردبیل اظهار کرد: ما همزمان با ایام عزاداری حسینی و آغاز هفته دفاع مقدس بهار تعلیم و تربیت را با مهر پرامید و تلاش موثر دانش‌آموزان و معلمان آغاز می‌کنیم و تلاش داریم تا در سالتحصیلی جدید بتوانیم به اهداف موردنظر در ارتقای نظام تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین بر تعلیم و تربیت آموزش بر محور مدرسه و همچنین تلاش معلمان و همراهی اولیا تاکید شده است، خاطرنشان کرد: برهمین اساس ما شعار سالتحصیلی 97-98 را مدرسه محوری – نوآوری و خلاقیت و نظارت و راهبری در نظر گرفتیم تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امروز با به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در همه مناطق استان تمام دانش‌آموزان واجب‌التعلیم وارد چرخه آموزش و پرورش می‌شوند به طوری که این دانش‌آموزان در سه هزار و 395 واحد آموزشی و 12 هزار کلاس درس حاضر شده تا با همراهی 19 هزار معلم بتوانند در سالتحصیلی به تعلیم و تربیت شایسته بپردازند.
ناصری با بیان اینکه در قالب پروژه مهر از خردادماه زمینه شروع سالتحصیلی جدید را فراهم کردیم، افزود: تلاش شد تا با همراهی خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان بهترین بستر و فضا برای شروع سالتحصیلی فراهم شود که در این زمینه 27 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی با صرف 23 میلیارد تومان فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه در 600 واحد آموزشی در اردبیل عملیات بهسازی، زیباسازی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، آسفالت محوطه و پشت بام به انجام رسیده است، تصریح کرد: در مجموع 70 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی، بهداشتی و آموزشی برای شروع سالتحصیلی به مدارس استثنائی، عشایری و روستایی ارسال شده است تا در بین این مدارس توزیع شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از پرداخت 12 میلیارد ریال سرانه مدارس شبانه‌روزی و عادی و همچنین مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و گفت: در روزهای اخیر 800 میلیارد ریال مطالبات فرهنگیان پرداخت شده است.
ناصری به توزیع 2 میلیون جلد کتاب به ویژه پایه دوازدهم و استقرار آن برای اولین سال خبر داد و اظهار کرد: برای 18 هزار دانش‌آموز پایه دهم برنامه هدایت تحصیلی به انجام رسیده و در زمینه نقل و انتقال معلمان نیز بیش از 2 هزار و 500 مورد برنامه عملیاتی انجام شده است.
وی به بازنشستگی یک هزار و 100 معلم و ورود 6 هزار نیروی جدید به چرخه آموزش و پرورش استان اشاره و خاطرنشان کرد: در سالتحصیلی جدید سعی کردیم تا از نیروهای متخصص استفاده کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ارزیابی عملکرد وزارتی از برنامه‌های اجرا شده در آموزش و پرورش استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: ما رتبه 22 سالتحصیلی گذشته را در این ارزیابی به رتبه دوم ارتقا دادیم به طوری که آموزش و پرورش استان اردبیل در بین 32 اداره کل آموزش و پرورش کشور رتبه دوم را به دست آورد.
ناصری به برنامه‌های سالتحصیلی جدید براساس سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: درکنار ارتقای کیفی تعلیم و تربیت سعی داریم تا در همه عرصه‌ها اعم از فناوری، علمی، زیستی، زیباشناختی، هویت‌بخشی به مدرسه، ارتقای مدیریت و مهمتر از همه ارتقای جایگاه معلم به نحوی تلاش کنیم تا با جلب مشارکت مردم زمینه تحقق بسیاری از برنامه‌ها و اهداف فراهم شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان سرویس های بهداشتی فناوری معلم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد قویدل در نشست خبری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به هرمزگان دوهزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت که نسبت به سفر قبلی، افزایش چهار برابری داشت.

قویدل درباره برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم هم گفت: امسال سه هزار و ۷۰۰ برنامه مختلف بزرگداشت مقام معلم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ سپاس در همه مدارس استان فردا یازدهم اردیبهشت ماه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگیان و حضور ۹ معلم برتر استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم است.

بیشتر بخوانید؛ تمدید مهلت نام نویسی در آزمون استخدامی معلمان در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

دیگر خبرها

  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان