Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده ناحیه مرکزی یزد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید وگرامیداشت یاد وخاطره ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز کشور و ۸۶۲ شهیددانش اموز استان گفت: تقارن مبارک سال جدید تحصیلی با هفته دفاع مقدس معنا ومفهوم مهمی را برای دانش آموزان عزیز کشورمان در برداردوآن این است که همه باید برای پیشرفت، تعالی وخدمت روزافزون به ملت بزرگ ایران آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه حضور وآمادگی موثر دانش آموزان بخصوص در اردو‌های جهادی وطرح هجرت را قابل تحسین خواند وافزود: واقعه بزرگ عاشورا که ۱۳۷۹ سال از آن می‌گذرد به عنوان نماد جنبش‌های شیعیان جهان و سرچشمه حیات بخش ارزش‌های ماندگار سیراب کننده عطش وتشنگی بشر حقیقت جو است؛ شیعه به درستی آموخته است که هر روز عاشوراست وهر مکان کربلاست؛ نهضت بزرگ مردم ایران با رهبری امام (ره) برگرفته از فرهنگ غنی قیام امام حسین (ع) وایستادگی آن حضرت در مقابل ظلم وزور است.
جوکارتصریح نمود: در عاشورا قاسم بن الحسن را داریم؛ آن نوجوان ۱۳ ساله‌ای که به عنوان تابلوی تمام نما برای نسل نوجوان امروز است وافرادی مانند شهید بهنام محمدی وشهید ذوالفقاری از میبد که از کم سن‌ترین رزمندگان دفاع مقدس هستند ار آن حضرت الگو گرفتند وبا ولایتمداری تام از جان وهستی خود گذشتند، در خرمشهرباقی ماندند و از کشورشان دفاع کردند..

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • دفاع علم الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • دفاع علم‌الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه