Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی پیش از ظهر یکشنبه در دبیرستان فرزانه شهرکرد با اشاره به اینکه ارتقای بخش آموزش زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه بخش آموزش در استان چهارمحال و بختیاری بهره گیری کرد.

وی عنوان کرد: حرکت در مسیر دانش و توسعه علم و فناوری موجب ارتقای سایر بخش ها و توسعه کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه علم موجب کاهش وابستگی ها به خارج از کشور می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید در مسیر علم و فناوری حرکت کرد، بیان کرد: توسعه علم موجب کاهش وابستگی ها می شود.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر هنر و دانش در سطح استان ضروری است.

کاهش نرخ بیسوادی از  برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجب توسعه علم در کشور شد، بیان کرد: کاهش نرخ بیسوادی از  برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی دشمنان در اهواز، بیان کرد: دشمنان هر لحظه به دنبال توطئه های جدید علیه نظام اسلامی و کشور هستند و می خواهند امنیت کشور را خدشه دار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنند و توطئه های آنها همیشه با شکست مواجه خواهد شد.

۱۴ هزار معلم در سالجاری در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم بیان کرد: ۱۴ هزار معلم در سالجاری در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

بهروز امیدی بیان کرد: پوشش مقطع تحصیلی ابتدای در چهارمحال و بختیاری ۹۹ درصد است.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در این استان تحصیل می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دو هزار و ۸۰۰ مدرسه درسالجاری در این استان فعال می شوند.

وی ادامه داد: ۱۰ هزار کلاس درس برای تحصیل دانش آموزان در این استان آماده سازی شده است.

کد خبر 4410219

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • در دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور پاکستان چه گذشت؟
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری