Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:04:32 GMT

رأی پرونده قاچاق ۷۵ کانتینر کاغذ دیواری صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۱۸۲۲

رأی پرونده قاچاق ۷۵ کانتینر کاغذ دیواری صادر شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور رأی پرونده قاچاق ۷۵ کانتینر کاغذ دیواری در دادگاه بدوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام و المسلمین اکبری با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با مفاسد اقتصادی گفت: رأی پرونده قاچاق ۷۵ کانتینر کاغذ دیواری در دادگاه بدوی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ششم شهریورماه سال 95، حجت الاسلام و المسلمین اکبری از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق کالا که به صورت سازمان یافته با جعل مدارک گمرکی اقدام به قاچاق کاغذ دیواری به عنوان الیاف درخت نارگیل می کردند خبرداد.

 

سه شنبه هفته گذشته در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان میناب بر صدور قریب الوقوع رأی این پرونده فساد اقتصادی تأکید کرده بود.

 

گفتنی است؛ ارزش تقریبی کانتینرهای کاغذ دیواری بالغ بر 156 میلیارد ریال بود.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم عاشورا هفته دفاع مقدس آیت الله خامنه ای رژه نیروهای مسلح تاسوعای حسینی خامنه ای دفاع مقدس عاشورای حسینی پرونده کاغذ قاچاق صدور رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش 856 دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان