Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:28:36 GMT

شهدای حمله تروریستی اهواز فردا تشییع می شوند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۱۸۳۲

شهدای حمله تروریستی اهواز فردا تشییع می شوند

شهدای حمله تروریستی اهواز، فردا دوشنبه (۲ مهر) از حسینیه ثارالله اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز، امروز (1 مهر) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: تا زمانی که می خواهیم بر اهداف خود که مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم است، پایدار باشیم، شاهد این گونه هجمه ها و عملیات های تروریستی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این اقدامات توسط امپریالیسم و در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب با کمک نوچه های خود همچون عربستان سعودی انجام می شود که باید هوشیار باشیم و به دشمنان فرصت ندهیم اهداف خود را عملی کنند.

 

عالمی نیسی، به برگزاری مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم فردا (2 مهر) ساعت 8:30 صبح با حضور اقشار مختلف مردم از محل حسینیه ثارالله اهواز به سمت چهارراه زند برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هماهنگی برای حضور طوایف عرب و اقوام مختلف با لباس های محلی صورت می گیرد، اضافه کرد: حدود 10 یا 11 شهید در اهواز خاکسپاری می شوند و هم پس از تشییع به شهرستان های ایذه، رامهرمز، دزفول، بهبهان و گتوند منتقل می شوند.

 

عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، هم با بیان اینکه امشب اجساد مطهر شهدا برای مراسم تشییع و خاکسپاری آماده می شود، عنوان کرد: هویت 24 شهید مشخص و یک شهید مجهول الهویت است.

 

وی با بیان اینکه یک شهید روحانی به مشهد و یک شهید نیز به خرم آباد منتقل می شود، خاطر نشان کرد: شهدای اهواز در قطعه شهدای تررو بهشت آباد اهواز به خاک سپرده می شوند و مابقی شهدا را به شهرستان های خود منتقل می کنیم.

 

همچنین جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: داعش وقتی در عراق و سوریه شکست خورد، مجبور شد برای اعلام موجودیت از گروهک ‌های وابسته به خود استفاده کند.

 

وی با تقدیر از همه کسانی که در روز حادثه توانستند در اسرع وقت امنیت را در منطقه ایجاد کنند، اذعان داشت: خوشبختانه با همت و منشی که از سوی همه نیروهای حاضر در محل انجام گرفت، شاهد آن بودیم که دشمن مایوس شود.

 

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم تا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، همه قومیت ها حضور داشته باشند تا شاهد یک انسجام میان همه اقوام در خوزستان باشیم، تاکید کرد: در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز باید نمایشی ارائه دهیم که دشمنان از حرکت و کرده خود پشیمان شوند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم هفته دفاع مقدس ماه محرم عاشورا رژه نیروهای مسلح تاسوعای حسینی آیت الله خامنه ای دفاع مقدس عاشورای حسینی مکتب امام حسین ع و عاشورا حمله تروریستی اهواز تشیع شهدا گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت:پیکر مطهر شهیدان والامقام غلامعلی عشیری لیوسی و منصور عزیز پور منصوری از شهدای سرفراز شهرستان‌های دزفول و اهواز پس از ۴۰ سال شناسایی شد.

سرهنگ پاسدار نعمتی افزود: شهید عشیری لیوسی و شهید پور محمدی با ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی اظهار کرد:پیکر مطهر این شهیدان گرانقدر فردا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با استقبال مردم قدرشناس از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز وارد استان می‌شوند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان از عموم مردم شهید پرور استان دعوت کرد با حضور باشکوه خود از این شهدای والامقام استقبال نمایند. 

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان