Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رضا هدایتی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است، گفت: هدف اصلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایان کردن و تبیین آثار دفاع مقدس به جوانان و مردم است.

وی با اشاره به برگزاری‌های متنوع در هفته دفاع مقدس ادامه داد: برنامه‌های متنوعی با همکاری سپاه الغدیر، بسیج، نیروی انتظامی، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، اوج هنر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با پوشش مستقیم صدا و سیما هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با بیان اینکه در اولین روز از هفته دفاع مقدس به تبیین دستاورد‌های صنایع دفاع پرداخت شد، افزود: شب خاطره با حضور فرماندهان دفاع مقدس و اجرای سرود به میزبانی سپاه الغدیر استان در روز یکشنبه برپا خواهد شد.

هدایتی برپایی شب شعر دفاع مقدس به همت بسیج هنرمندان و اوج هنر، تبیین دستاورد‌های و معرفی شهدای دفاع مقدس ناجا با میزبانی نیروی انتظامی یزد، همایش نکوداشت زنان فعال دفاع مقدس به همت سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد و برگزاری مراسم هفتم سالار شهیدان امام حسین (ع) به میزبانی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی نمایش فیلم سینمایی به وقت شام ویژه دانش آموزان، نمایش عمومی فیلم سینمایی تنگه ابوقریب به همت انجمن سینمای جوان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست کتابخوان و معرفی کتاب دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که مرکز فرهنگی دفاع مقدس برای این هفته در نظر گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با بیان اینکه مراسم‌ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتب دفاع مقدس، اجرای گروه موزیک نیرو‌های مسلح، مراسم قصه‌گویی و نقاشی کودکان، ارائه خدمات پزشکی و مشاوره‌ای از برنامه‌های جانبی مراسم هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم