Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های عمرانی دهستان ساق شهرستان زاوه اظهار داشت: در راستای تخقق منویات مقام عظمای ولایت و محرومیت زدایی از مناطق محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در شش منطقه این استان به مردمان ۸۰ روستای محروم خدمات عمران، اشتغالزایی، فرهنگی و آموزشی ارایه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس و بصورت همزمان ۲۲۴ پروژه عمرانی قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه با هزینه بری ۷۵ میلیارد ریال با مشارکت مردم و سایر نهاد‌های مرتبط در ۶ دهستان این استان به بهره برداری می‌رسد.

نظری تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل احداث، مرمت و تکمیل ۱۵۲ باب مدرسه، احیا و مرمت ۲۵ قنات، ۳ استخر کشاورزی، ۳ کانال آبرسانی و همچنین ۲ بند خاکی و دو پروژه بیابان زدایی در سطح روستا‌های محروم ۶ دهستان استان خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه السلام گفت: از انجایی که خشکسالی بعنوان یکی از مشکلات اساسی این استان بشمار می‌رود، لذا از مجموع ۳۱۴ پروژه تعریف شده قرارگاه پیشرفت و ابادانی ۹۰ پروژه معادل ۳۰ درصد به احیای قنوات و پروژه‌های آبرسانی برای توسعه کشاورزی در دهستان‌های هدف اختصاص داده شده است.

نظری خاطر نشان کرد: در حال حاضر از مجموع ۳۱۴ پروژه تعریف شده توسط قرارگاه، ۲۲۴ پروژه این هفته به بهره برداری می‌رسد و علاوه بر این چندین پروژه اشتغالزایی در دست اقدام است که به محض تکمیل گزارش نهایی آن ارائه خواهد شد.

مسئول اجرای طرح دهستان آباد زاوه نیز گفت: دهستان ساق شهرستان زاوه با ۸ روستای زیر مجموعه و ۱۷ هزار حمعیت ۴۰ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده و از مناطق کم برخورداری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مصطفی حسن نژاد در خصوص اجرای طرح دهستان آباد در این منطقه اظهار داشت: در این طرح ۵۸ پروژه شامل ارایه تسهیلات اشتغالزایی و هدفمند به مشاغل خانگی، ایجاد ۱۲ شبکه دام سبک و سنگین و مرغ تخم گذار، سه باب فضا‌های آموزشی در حال احداث، احیای ۱۶ رشته قنوات، ساخت ۳ باب خانه عالم، بخشی از عرصه‌های مورد بهره برداری “طرح دهستان آباد” زاوه در دهستان ساق است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش پروژه‌های خدماتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد ‌تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، اقدام‌های اداره خدمات مهندسی و ظرفیت موجود در این شرکت را در سطح مناطق نفت‌خیز مطلوب دانست و گفت: همه باید از این ظرفیت برای رشد منطقه و بهره‌مندی خانواده‌ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های خدماتی در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه پروژه‌های خدماتی تا رسیدن به مطلوب فاصله زیادی داریم و امسال باید این عقب‌ماندگی چندساله منطقه را جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تشریح اقدام‌های این شرکت طی سال ۱۴۰۲ گفت: در جریان احداث پروژه بام فرهنگی امیدیه، در کمتر از ۱۰ روز بیش از هزار و ۱۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری انجام شد که این کار در نوع خود رکورد محسوب می‌شد.

تقی‌زاده احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان، احداث خانه‌ بازی‌های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت، احداث کارگاه تولید دیوارهای بتنی و... را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا دانست که  امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ترابری و تخریب و احداث ۴۸ باب منزل سازمانی فرسوده با نقشه‌های تازه را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پارسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری درباره روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه پیش بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب و دوباره ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری دوباره به کار اضافه شد که به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه