Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کميته انضباطي آراي خود را در خصوص برخي تيم هاي فوتبال صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار تيم هاي مقاومت تهران و فجر شهيد سپاسي شيراز از سري رقابت‌هاي جام حذفي برگزار و از سوي رامين زارع، مربي تيم شهيد فجر سپاسي شيراز تخلفاتي مبني بر اعتراض به داور و رفتار غير ورزشي رخ داد که منجر به اخراجش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي به توبيخ کتبي و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
علي اميري؛ بازيکن تيم فجر شهيد سپاسي شيراز به دليل اعتراض به داور و اهانت به وي که منجر به اخراجش شد، به توبيخ کتبي و 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
تيم مقاومت تهران نيز به دليل داشتن 5 بازيکن اخطاري بايد 32 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند.
*ديدار تيم هاي شاهين شهرداري بوشهر و گل گهر سيرجان از سري رقابتهاي ليگ دسته اول برگزار و از سوي محمود بحريني ، مربي تيم شاهين شهرداري بوشهر تخلفاتي مبني بر اعتراض به داوري که منجر به اخراجش شد؛ رخ داد. وي به توبيخ کتبي محکوم شد.
تيم شاهين شهرداري بوشهر به خاطر تخلفات تماشاگرانش مبني بر پرتاب بطري آب بايد 50 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند.
*مسابقه تيم هاي مشکي پوشان و قشقايي شيراز از سري رقابتهاي ليگ دسته اول برگزار و از سوي نجفي، مديرعامل تيم قشقايي شيراز تخلفاتي مبني بر اهانت به داور و فحاشي رخ داد. وي به سه جلسه محروميت از همراهي تيم و ورود به محل برگزاري مسابقات تيم خود محروم و بايد 30 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند.( اين راي قابل تجديد نظر است)
رشيد طهماسبي، کمک مربي تيم قشقايي شيراز، به دليل تحريک دروازبان تيم مقابل و درگيري با وي که منجر به اخراجش شد، به يک جلسه محروميت از همراهي تيم خود و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
تيم قشقايي شيراز به دليل داشتن 5 بازيکن اخطاري بايد 30 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند.
کليه آراي فوق قطعي است.
انتهاي پيام/ ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد