Web Analytics Made Easy - Statcounter

حادثه تروریستی دیروز به مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز واکنش‌های مردمی زیادی را در پی داشت، در این میان چهره‌های شناخته شده به شیوه‌های مختلف بابت این اتفاق ابراز همدردی کردند.

مجله مهر: هنرمندان، ورزشکاران و دیگر چهره‌های شناخته شده در پی حادثه تروریستی حمله به مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن هموطنانمان شد، واکنش نشان دادند که در زیر برخی از آن‌ها را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
رسول صدرعاملی کارگردان سینما، در صفحه توییتر خود با اشاره به پخش شدن مصاحبه سخنگوی گروه تروریستی الاحوازیه از شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال، نوشت: «دریغ از اندکی سواد و شعور حرفه‌یی حتی، ببینید چطور ذوق زده خوش آمد میگه به قاتلان مردم اهواز!»

حمید فرخ‌نژاد بازیگر آبادانی سینمای ایران نیز در صفحه اینستاگرام خود ضمن تسلیت نوشت: «تروریسم در هر شکل و در هر لباسی محکوم است. پاینده باد ایران»

رامبد جوان هم با انتشار یکی از تصاویر این حادثه به ایران و اهواز تسلیت گفت.   محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم‌های بحث برانگیز ماجرای نیمروز که به روایت گروهک منافقین می‌پردازد، با انتشار عکسی از قسمت اول فیلم سینمایی ماجرای نیمروز و مقایسه آن با حادثه تروریستی اهواز نوشت: «امروز همه‌ی ما برای مردم عزیز خوزستان اندوهگین هستیم.»  

کامبیز دیرباز هم با انتشار عکس یکی از کودکان مجروح نوشت: «توف به شرف نداشته‌تون. این بچه باید فردا میرفت مدرسه!‌ای خدا... مردم ما دیگه طاقت ندارن، تو رو به بزرگیت قسم آرامش رو به زندگی ما برگردون.»

الهام پاوه‌نژاد هم در همین باره نوشت: «دور از تو اندیشه‌ی بَدان... دور از تو... بمیرم برای دل‌هایی که مثل ۳۱ شهریور ۵۹ لرزید... تسلیت هم‌وطن»

احسان علیخانی مجری صداوسیما که با برنامه ماه عسل شناخته می‌شود هم نوشت: «هنوزم زیر بارانِ گلولَس... دارم از غربت اهواز میگم... این طفل معصوم باید فردا میرفت مدرسه، اما ...
تسلیت به عزیزانِ اهوازی» مهدی یراحی خواننده خوزستانی هم عبارتی مشابه را در صفحه مجازی خود نوشته: «هنوزم زیر بارون گلولَس، دارم از غربت #اهواز میگم»

رضا صادقی که خودش هم از اهالی جنوب است، نیز نوشت: «از خون جوانان وطن، لاله دمیده. کاش اتش همه جنگ‌ها و تفنگ‌های جهان را ابراهیمی بود تا گلستان کند، دریغ ..»
میثم مطیعی از مداحان نام‌آشنای کشور هم در صفحه اینستاگرام خود شعری منتشر کرد و نوشت: «ما مرد مردیم،‌ای دشمن دون می‌دانی
اهل نبردیم، ما را ز. چه می‌ترسانی؟
مرگت رسیده! بنگر که حریف اینک کیست
ما گفته بودیم، دوران بزن دررو نیست
الله اکبر، مردان خدا بسم الله
الله اکبر،‌ای اهل وفا بسم الله»

علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی کشورمان که این روز‌ها در برایتون انگلیس می‌درخشد، در استوری اینستاگرام خود این با انتشار تصویری این اتفاق را تسلیت گفت.

آناهیتا همتی یکی دیگر از بازیگر‌های ایرانی که چندی پیش به دلیل پست حمایتی از تروریست‌های کوموله مورد انتقاد قرار گرفته و پس از آن با انتشار پستی عذرخواهی کرده بود، حالا با انتشار پستی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرده و نوشته است: «هموطنان عزیزم مرا در غم و اندوه خود شریک بدانید.»

این اتفاق به قدری بزرگ و دردناک بود که همه کسانی‌که می‌شناسیم به نوعی نسبت به آن واکنش نشان دادند، اما ما فقط تعداد کمی از آن‌ها را در این متن نوشتیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: چهره های مشهور حمله تروریستی اهواز شبکه های اجتماعی تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • « ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز