Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نماینده یکی از شرکت‌های حمل‌ونقلی در تماس تلفنی با خبرنگار تین‌نیوز نسبت به توقف بارگیری از سوی بونکرداران حمل سیمان تهران اعتراض کرد.

وی بابیان اینکه توقف بارگیری از سوی بونکرداران زیان بالایی به پروژه‌های کشور وارد می‌کند، گفت: در اولین آسیب این اقدام موجب از دست دادن بازار رقابتی که برای سیمان در بخش توزیع وجود دارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شرایط ویژه کشور ادامه داد: این شرایط باعث افزایش دلالی شده و به معنای از دست دادن بازار رقابت ارسال سیمان به سازندگان بتن در تهران و هم‌چنین ارسال سیمان از کارخانه‌های اطراف جهت جذب مشتری تهران است.

وی هشدار داد که ادامه توقف بونکرداران حمل سیمان تهران باعث بیکاری تعداد زیادی از کارگران سیمان تهران خواهد شد.

وی توقف بونکرداران حمل سیمان تهران را نتیجه عدم مدیریت انجمن صنفی رانندگان دانست و ادامه داد: شرکت‌های حمل‌ونقلی با توقف بارگیری در بخش حمل‌ونقل کالای جاده‌ای مخالفت دارند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اعتصاب رانندگان توقف بارگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال

پرویز کرمی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در خصوص جابجایی کالای اساسی از مبدا هرمزگان در نوروز امسال افزود: عملیات تخلیه کالاها با استفاده از امکانات و ظرفیت ناوگان به سرعت انجام شد و طبق آخرین گزارش، از تخلیه کشتی‌ در بنادر استان (از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند پارسال تا ۶ فرورین امسال)، ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان ارسال شده است.

وی گفت: این کالاها شامل گندم، برنج و روغن بوده که به مقصد استان‌های تهران، فارس، مرکزی، اصفهان، یزد و مازندران ارسال شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان افزود: برای حمل این کالاها، ۷۰۴ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از استان انجام شده است.

کرمی گفت: باتوجه به اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف در این ایام دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: برقراری گشتهای کنترلی به منظور جلوگیری از فرار بار و افزایش ایمنی تردد از جمله اقدامات از ابتدای شروع طرح نوروزی در این مدت عنوان کرد.

۲۲۹ شرکت، نمایندگی و شعبه فعال در استان هرمزگان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  •  بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • دهن کجی تل‌آویو به شورای امنیت
  • رشد ۲۰ درصدی بارگیری در سال ۱۴۰۲ در راه آهن شرق