Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمايشگاه هفته دفاع مقدس با حضور مهندس جهرودي مدير عامل گروه خودرو سازي سايپا، جمعي از فرماندهان سپاه استان، فرمانده بسيج سايپا، فرماندهان بسيج شركت هاي گروه و جمعي از مديران ارشد، بسيجيان و خانواده شهدا و ايثارگران در مجتمع صنعتي سازه گستر آغاز به كار كرد. آفتاب‌‌نیوز : در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه، جهرودي ضمن بازديد از دستاوردهاي شركت هاي گروه، امنيت كشور را مديون شهدا، جانبازان و ايثارگران دانست و افزود: اميدواريم بتوانيم با ترويج و حفظ فرهنگ ايثار و ازخود گذشتگي راه شهدا را ادامه دهيم و در سنگر صنعت مسير رشد و تعالي كشور را هموار سازيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطر نشان كرد: امروز كشور  درگير يك نبرد تمام عيار با استكبار جهاني است به نحوي كه  تمامي ايادي كفر در مقابل كشور ما ايستاده اند اما نه به شكل مستقيم، بلكه از طريق جنگ اقتصادي و با از بين بردن اشتغال، سعي در ايجاد مشكلات داخلي در كشور دارند؛ البته بايد در اين خصوص ما به عنوان صنعتگران كشور  هوشيار باشيم و ترفندهاي دشمنان را با كار وتلاش مضاعف خنثي كنيم.
مدير عامل گروه سايپا افزود: دشمنان با شناخت تمام جوانب از مردم و كشور و با بهره گيري از مشاوران متعدد، تئوري هاي خودشان را جهت ضربه زدن به كشور دنبال مي كنند و در اين نبرد نا برابر، بايد با  استراتژي منسجمي در برابر توطئه هاي استكبار با مسئوليت پذيري و تقويت فرهنگ از خودگذشتگي توطئه هاي دشمن را خنثي كنيم.
جهرودي، تحريم واردات قطعات منفصله خودرو را در راستاي كاهش اشتغال در كشور دانست و گفت: دشمن اشتغال كشور را هدف قرار داده است و مي خواهد كه با تعطيلي واحدهاي توليدي، سطح اشتغال در كشور كاهش يابد و در چنين شرايطي  بايد در مقابله با تحريم هاي ظالمانه استكبار هوشمندانه و با تمام توان براي سربلندي ايران اسلامي تلاش كنيم.
وي خاطر نشان كرد: امنيت امروزمان را مديون شهدا و ايثارگراني هستيم كه جان و مال خويش را تقديم اسلام و ايران كردند و اكنون وظيفه ماست تا با حفظ فرهنگ ايثار و شهادت كشور را در برابر آسيب ها و خطرات ايمن كنيم.
منبع: سايپانيوز کد خبر: ۵۴۷۱۱۴ تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان

 مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کردستان به همراه مدیران کل کار و فنی‌وحرفه‌ای این استان با خانواده شهید اقبال وطن‌خواه دیدار کرد.

 وی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات برای این شهید گرانقدر، از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا تشکر و قدردانی کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های آنان تکلیف و وظیفه دینی است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کردستان نیز در این دیدار خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری خواند و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بواسطه فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران از گزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان کشور باشیم.

شهید اقبال وطن‌خواه فروردین ماه ۱۳۶۳، برای جمع‌آوری آرا مردم به روستای یعقوب‌آباد بانه اعزام شده بود که در کمین گروهک‌های ضدانقلاب افتاد و به شهادت رسید.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در چند برنامه از جمله شرکت در همایش سراسری مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سنندج، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کارگری و مراسم روز جهانی کارگر به استان کردستان سفر کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد