Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- پایگاه اطلاع رسانی کمیته بین المللی پارالمپیک روز یکشنبه در گزارشی از حضور دوندگان معلول جهان و پارالمپیک در سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ تارنمای «آی پی سی» در این گزارش به وضعیت شماری از قهرمانان چین، تایلند، هند و عراق و آمادگی آنها در این رویداد مهم را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین به نقل از این سایت هواداران دوومیدانی در ماه آینده در بازیهای پاراآسیایی شاهد رقابت قهرمانان پارالمپیک و جهان از سراسر قاره کهن در جاکارتا خواهند بود.
مسابقات دوومیدانی در ورزشگاه ملی گلورا بونگ کارنو جاکارتا برگزار خواهد شد که در 6 روز رقابت آن، 169 مدال توزیع خواهد شد.
سومین دوره این بازی ها از 12 مهر ماه با حضور سه هزار و 589 ورزشکار از 44 کشور قاره کهن و در 17 رشته ورزشی به میزبانی اندونزی گشایش می یابد و تا 21 مهر ماه ادامه دارد.
در این بازی ها ٦٨٥ مدال توزیع خواهد شد که از این تعداد ٣٠٠ نشان برای زنان، ٣٤٣ مدال برای مردان و ٤١ گردن آویز در میکس و تیمی است.
در این رویداد دوندگان معلول ایران هم حضور می یابند.
کاروان ایران هم با 209 ورزشکار و در 13 رشته ورزشی راهی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا می شوند.
ورزشی**9250**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جاكارتا 2018 دووميداني قهرمانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس، مسئولان دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وارد پروسه مربوط به اعزام اعضای کاروان های اعزامی به این دو رویداد شده اند.

انتخاب مسیر پرواز از میان ایرلاین های داخلی و خارجی یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه است. بر این اساس استفاده از پرواز داخلی برای مسافران پاریس نهایی شده است. این تصمیم در هر دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک اتخاذ شده است.

مسئولان کاروان های اعزامی به بازی های المپیک و پارالمپیک بر اساس برنامه تنها شرکت هواپیمایی داخلی که پرواز مستقیم به فرانسه دارد (ایران ایر) در حال نهایی کردن زمان اعزام اعضای کاروان های خود هستند.

این شرکت هواپیمایی البته تنها دو پرواز در هفته دارد. به همین دلیل و در صورت عدم همخوانی میان زمان پروزهای هفتگی با زمان موردنیاز برای اعزام، ممکن است استفاده از ایرلاین خارجی جایگزین شود.

طبق روال همیشه، اعضای کاروان ایران در بازی های المپیک بر اساس برنامه تمرینی و مسابقات ورزشکاران در هر رشته، در قالب گروه های مجزا عازم پاریس می شوند اما این اعزام برای کاروان ایران در بازی های پارالمپیک در قالب یک گروه انجام می شود.

سی و سومین دوره بازی های المپیک ۵ تا ۲۱ مرداد برگزار می شود. همچنین ۷ تا ۱۸ شهریور زمان برگزاری هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک است.

کد خبر 6086077

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است