Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - کاربران اندرویدی در نقاط مختلف جهان می‌توانند هر ویدئو یا کانالی که فرزندشان مجاز به دیدن آن از طریق YouTube Kids است را دستچین کنند  
یوتیوب در حال اضافه کردن چند قابلیت جدید است تا به والدین امکان کنترل بیشتر بر آنچه فرزندانشان می‌بینند داده شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، یوتیوب در پستی در بلاگش خبر از دو به‌روزرسانی در اپ YouTube Kids خود داده که به منظور بهبود تجربه کاربر برای میلیونها فرزند و والدینی که از این اپ استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بزرگ‌ترین به‌روزرسانی، که یوتیوب نخستین بار در ماه آوریل اعلام نمود، ارائه محتوای تایید شده توسط کاربران است.
کاربران اندرویدی در نقاط مختلف جهان می‌توانند هر ویدئو یا کانالی که فرزندشان مجاز به دیدن آن از طریق YouTube Kids است را دستچین کنند (این قابلیت به زودی در اختیار کاربران دستگاه‌های iOS نیز قرار خواهد گرفت).
 


اکنون، والدین با صرفا یک تغییر در تنظیمات (صرفا کلیک بر روی «فقط محتوای مورد تایید» بر روی پروفایل هر کودک) می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان فقط محتوایی را تماشا می‌کنند که به صورت دستی انتخاب کرده‌اند.
 
والدین همچنین می‌تواند پلی‌لیست‌های ایجاد شده توسط شرکای مورد اعتماد، همچون PBS Kids، Sesame Street و اعضای تیم YouTube Kids (و نه یک الگوریتم!) را در لیست مورد تاییدشان بگنجانند.
 
تنظیمات «فقط محتوای مورد تایید (approved content only)» قابلیت جست‌وجوی این اپ را نیز غیرفعال می‌کند.
 


اکنون که تقریبا چهار سال از راه‌اندازی YouTube Kids گذشته است، یوتیوب آگاه است که مخاطبان هدف آن از نظر سنی در حال بزرگ‌تر شدن هستند، و از این بابت یک فابلیت جدید را برای کودکان 8 تا 12 سال ارائه نموده که این امکان را فراهم می‌دهد که والدین یک تنظیمات «سنین بالاتر (Older)» را انتخاب کنند که محتوای مناسب سن را با توجه به علائقشان باز کند: به عنوان مثال، موزیک ویدئوها و محتوای بازی ویدئویی.
 
یوتیوب در پست بلاگش اذعان کرده که «هیچ سیستمی بی‌نقص نیست» و والدین را ترغیب کرده که ویدئوهای نامناسب را پرچم بزنند. ولی با این آپدیتهای جدید، به نظر می‌رسد که YouTube Kids قطعا در جهت درستی در حال حرکت است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: یوتیوب کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن اصفهان من، امکان بهره‌مندی شهروندان از سرویس مسیریابی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت مکان‌مند فراهم شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیریابی به‌صورت حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن اصفهان من اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود بر روی نقشه را مشخص کنند و با بهره‌وری از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند، همچنین با مشاهده گام‌های مسیر، از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

فردانی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه بازار یا از نشانی app.isfahan.ir/dn دانلود یا نسخه تحت وب آن را استفاده کنند.

کد خبر 746500

دیگر خبرها

  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب